Drie jaar geleden hebben we het al eens gedaan, het wordt weer tijd vind ik. De tegels van de tunnels rond Amsterdam moeten het geluid van de uitlaten onder onze MINI's weer eens horen.
Daarom op 12 april de 2e newMINIclub Tunnelcruise.Zoals lijkt, gaat deze rit door de tunnels die de Amsterdamse ring A10 rijk is (en enkele erbuiten)
Start is bij de Mac Donalds in Hoofddorp waarna we als eerste de Schiphol tunnel zullen doorgaan....... Andere tunnels volgen.
Eindpunt: Nader in te vullen, meeste stemmen gelden!
Wat is er anders te doen op een saaie 1e paasdag? Je oma bezoeken. Of erger, je schoonmoeder? De meubelboulevard doen we op 2e paasdag........ toch?
Kom op, geef je op.
Laat van je horen tijdens de Tunnelcruise 2009.
Benno
12 april: Amsterdam Tunnelcruise 2 (1e paasdag)
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
12 april: Amsterdam Tunnelcruise 2 (1e paasdag)
Laatst gewijzigd door mini7benno op 24 mar 2009, 05:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

gr
floris
geen probleem toch, sleutel laat je maar gewoon achter bij meNathalie schreef:jammer, had ik wel bij willen zijn....maar dan zit ik op de Dominicaanse Republiek![]()
veel plezier!

gr
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
was idd geen probleem geweest als je mijn auto had willen poetsen op 4 aprilflorisvandam schreef:geen probleem toch, sleutel laat je maar gewoon achter bij meNathalie schreef:jammer, had ik wel bij willen zijn....maar dan zit ik op de Dominicaanse Republiek![]()
veel plezier!
gr
floris

- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klinkt goed!
Ehe...klein tipje/idee...pak de tunnel naast de A4, de "diensttunnel",is wat smaller/lager...beter te horen en geluid is mooier en er staat nooit file
(is overigens ook een Mac,kunnen de liefhebbers ook nog ff vliegtuigjes spotten..
)
Ovb ga ik graag mee
Groet,
Mike
Ehe...klein tipje/idee...pak de tunnel naast de A4, de "diensttunnel",is wat smaller/lager...beter te horen en geluid is mooier en er staat nooit file

(is overigens ook een Mac,kunnen de liefhebbers ook nog ff vliegtuigjes spotten..

Ovb ga ik graag mee

Groet,
Mike
F56S JCW PRO LCI
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wie schrijf ik erbij die komen?
Moet nog wel even contact leggen met het restaurant, of zij wel open zijn 1e paas?
Maargoed, er is overal wel een mac'je te vinden toch?
Laat maar horen wie komen.
Moet nog wel even contact leggen met het restaurant, of zij wel open zijn 1e paas?

Maargoed, er is overal wel een mac'je te vinden toch?
Laat maar horen wie komen.
Onze sponsors