nette velgen che!
erg netjes vooral!
De 2 liter SD van Peet - The End
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thanks guys !
Net terug van een leuk dagje Meilenwerk en nu weer het vgl probleem...begin het een beetje zat te worden.
Merkte op het meetpoint aan de grens al dat de ventilator vd stuurbekrachtigingspomp een aantal keren spontaan begon te lopen.
Na terugkomst FF bij kennissen op bezoek, kom buiten, loopt dat ding alweer. Naar huis gereden en nu blijft ie lopen dus heb hem maar vd accu gegooid en ga me maar weer us inlezen hier op het forum want het is vgl mij een bekend probleem.
wat een gedoe met dat ding zeg !
Net terug van een leuk dagje Meilenwerk en nu weer het vgl probleem...begin het een beetje zat te worden.
Merkte op het meetpoint aan de grens al dat de ventilator vd stuurbekrachtigingspomp een aantal keren spontaan begon te lopen.
Na terugkomst FF bij kennissen op bezoek, kom buiten, loopt dat ding alweer. Naar huis gereden en nu blijft ie lopen dus heb hem maar vd accu gegooid en ga me maar weer us inlezen hier op het forum want het is vgl mij een bekend probleem.
wat een gedoe met dat ding zeg !
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Valt hij niet automatishc af na 5 min. Dat doet hij bij mij wel eens. Als ik lang stapvoets gereden heb. En als ik het contact uitzet blijft hij gewoon even doorgaan.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nope...blijft nu continu lopen....ben al op de Engelse fora aan het lezen. Bekend probleem, BMW doet er niets mee, denk dat ik er zelf weer onder mot kruipen morgen.Jean-Pierre schreef:Valt hij niet automatishc af na 5 min. Dat doet hij bij mij wel eens. Als ik lang stapvoets gereden heb. En als ik het contact uitzet blijft hij gewoon even doorgaan.
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tjee man! Dan baal je wel zeg! Heb je een bmw denk je dat je goed bent een een betrouwbare bak te hebben. Laat hij je nog in de steek!
Succes ermee!
Succes ermee!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb um net even uitgelezen en het regent foutcodes.
De eerste serie lijkt veel te maken te hebben met de velgen wissel want het zijn allemaal ABS codes.
ABS
5E14 CAN connection to DMW/DDE
5DC3 wheelspeed sensor Rear right
5DB3 wheelspeed sensor rear left
5E19 CAN data fault from DME/DDE
5E5C DDS Button Fault
IC
P0067 > Air assisted injection control circuit high
tips zijn welkom, ik ga nu de spacers er tussenuit halen, wellicht hebben de lange bouten schade aangericht.....
De eerste serie lijkt veel te maken te hebben met de velgen wissel want het zijn allemaal ABS codes.
ABS
5E14 CAN connection to DMW/DDE
5DC3 wheelspeed sensor Rear right
5DB3 wheelspeed sensor rear left
5E19 CAN data fault from DME/DDE
5E5C DDS Button Fault
IC
P0067 > Air assisted injection control circuit high
tips zijn welkom, ik ga nu de spacers er tussenuit halen, wellicht hebben de lange bouten schade aangericht.....
Onze sponsors