Hallo,
Ik heb 3/4 weken geleden mijn PS mini cooper uit 2004 gekocht.
Nu heeft mijn mini een aantal beschadigingen van de vorige eigenaar die ik graag zou willen wegwerken en in ieder geval wil verminderen.
Punt 1 is achterin, waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar of vaak kinderen achterin gehad of losse zware dingen meegenomen, maar het kunstof achterin naast de zittingen zit echt helemaal onder de diepe krassen. Dit ziet er erg slordig uit. Weet iemand of je deze panelen los kunt bestellen en hoe dit dan heet?
Punt 2 is de voorbumper, waarschijnlijk een paaltje geschampt waardoor er krassen zitten waar de lak weg is. Waar kan ik het beste/goedkoopst een lakstift halen voor een Pure Silver mini?
Punt 3 zijn de velgen. Deze zijn door de vorige eigenaar regelmatig langs de stoeprand gehaald en hebben dus stoeprandschade. Dit wil ik een beetje gaan gladschuren en met een lakstift zo goed mogelijk bijwerken, hoe weet ik welke kleur ik hiervoor moet hebben? Het zijn S spokes in de orginele zilveren kleur.
Als iemand 1 van de dingen die mij wellicht zouden kunnen helpen heeft kun je dat natuurlijk altijd aangeven. Mocht je bijvoorbeeld nog een PS bumper hebben liggen of die panelen voor achterin.. dan hou ik mij warm aanbevolen!
Alvast bedankt!
Vragen over het herstellen van beschadigingen
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Vind je het niet zonde om een lakstift te gaan gebruiken?
Het resultaat is vaak slechter dan de kras zelf.
Loop eens een schade bedrijf binnen, meestal doen ze klusjes tussendoor zonder bon. Een hele bumper spuiten of uitwasemen is zo rond de 100,-e/150,-e ben je meteen van de steenslag af.
Het kunststof in de kofferbak is 2de hands lastig te verkrijgen, althans ik heb het nog niet gezien. Kijk eens op NNP of ze daar iets hebben.
Anders naar de dealer.
En je velgen....naar de velgendokter, is zo'n 40,-e p.velg meen ik?
Succes igg,
Ossie
Het resultaat is vaak slechter dan de kras zelf.
Loop eens een schade bedrijf binnen, meestal doen ze klusjes tussendoor zonder bon. Een hele bumper spuiten of uitwasemen is zo rond de 100,-e/150,-e ben je meteen van de steenslag af.
Het kunststof in de kofferbak is 2de hands lastig te verkrijgen, althans ik heb het nog niet gezien. Kijk eens op NNP of ze daar iets hebben.
Anders naar de dealer.
En je velgen....naar de velgendokter, is zo'n 40,-e p.velg meen ik?
Succes igg,
Ossie

- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
DR Vinyl, is heel goed in het bijwerken van de beschadigingen achterin de kofferruimte van de MINI.. Wij krijgen ook heel vaak MINI's binnen, die toch wat beschadigingen hebben.. En om nou alles te laten vervangen... Wij laten het dan een beetje opschuren en daarna wordt het netjes gespoten.. Echt je ziet er niks meer van.. En het is een stuk goedkoper, dan het vervangen van alle onderdelen..
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors