Afterparty Meilenwerk Düsseldorf (21-02-09)
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Zo gaan er allemaal leuke dingen aan je voorbij.
Annet
Ja, Jurgen. Je moet het een beetje beter in de gaten houden.Jurgen schreef:ik denk dat ik iets gemist heb, wist helemaal niet dat dit gepland stond![]()
Zo gaan er allemaal leuke dingen aan je voorbij.
Annet

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
ik kon ook niet hoor maar hier had ik mss wel is vrijaf voor genomenBMW X3 schreef:Ja, Jurgen. Je moet het een beetje beter in de gaten houden.Jurgen schreef:ik denk dat ik iets gemist heb, wist helemaal niet dat dit gepland stond![]()
![]()
Zo gaan er allemaal leuke dingen aan je voorbij.![]()
Annet
- Jack C
- Mod virus alert!

Bericht
Berthil, bedankt voor het organiseren, was zelf reeds meerdere malen in meilenwerk geweest, maar het is toch weer een verrassing wat elke keer weer staat. En moet zeggen je auto zag er super uit, had hem nog nooit in het echt gezien, maar echt ontzettend mooi.
Tevens wil ik iedereen bedanken voor het intrappen van het gaspedaal toen we eenmaal in de Heimat waren, is denk ik de eerste keer en ook de laatste keer geweest dat ik op de teller 190+ heb zien staan en dat voor een R56 coopertje, want .......
Che de velgen zijn super onder je auto, helaas van de pomp, maar het is nu nog relatief mooi weer.
Ries ben benieuwd hoe de wielen straks onder jouw auto staan, leuk om je weer gesproken te hebben.
Dick, U auto blijft toch wel ontzettend mooi, velgen zijn mooi, maar nu nog onder de auto zien.
Ries, Kees, Annet, en alle andere wat hebben jullie toch onzettend mooie Nikon camera's en wat een mooie foto's.....

Dick dit was ook mijn favoriet, in deze conditie zie je ze niet vaak...gewoon nieuw

Mijn favoriete klassieker, Talbot Lago 2500, met ontzettend mooie details...

Deze dag was zeker de moeite waard...
Bedankt Jack en Suzanne
Berthil, bedankt voor het organiseren, was zelf reeds meerdere malen in meilenwerk geweest, maar het is toch weer een verrassing wat elke keer weer staat. En moet zeggen je auto zag er super uit, had hem nog nooit in het echt gezien, maar echt ontzettend mooi.
Tevens wil ik iedereen bedanken voor het intrappen van het gaspedaal toen we eenmaal in de Heimat waren, is denk ik de eerste keer en ook de laatste keer geweest dat ik op de teller 190+ heb zien staan en dat voor een R56 coopertje, want .......
Che de velgen zijn super onder je auto, helaas van de pomp, maar het is nu nog relatief mooi weer.
Ries ben benieuwd hoe de wielen straks onder jouw auto staan, leuk om je weer gesproken te hebben.
Dick, U auto blijft toch wel ontzettend mooi, velgen zijn mooi, maar nu nog onder de auto zien.
Ries, Kees, Annet, en alle andere wat hebben jullie toch onzettend mooie Nikon camera's en wat een mooie foto's.....

Dick dit was ook mijn favoriet, in deze conditie zie je ze niet vaak...gewoon nieuw

Mijn favoriete klassieker, Talbot Lago 2500, met ontzettend mooie details...

Deze dag was zeker de moeite waard...
Bedankt Jack en Suzanne
- Ries
- Volledig MINI minded!

Bericht
Guys wat een foto's! Mooie details. Het is dat ik er ook echt bij was maar anders dacht ik bijna dat jullie ergens anders waren geweest.
Je ziet het Jack een goede camera hebben is 1 ding maar dan moet je nog de momenten zien en goed vast kunnen leggen. Dat kunnen Dick (die 300 SL garage heb je mooi vast kunnen leggen zeg) en Jan toch echt goed. En dan moeten die van Wim nog komen.
mijn bijdrage:

En een aantal van mijn favoriete auto's:

Je ziet het Jack een goede camera hebben is 1 ding maar dan moet je nog de momenten zien en goed vast kunnen leggen. Dat kunnen Dick (die 300 SL garage heb je mooi vast kunnen leggen zeg) en Jan toch echt goed. En dan moeten die van Wim nog komen.
mijn bijdrage:

En een aantal van mijn favoriete auto's:

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Zoals beloofd nog een paar foto's om te laten zien dat we een hele leuke dag gehad hebben.
Allemaal auto gekken.
Kinderen die lekker kunnen eten
Mooie mini's
Een leuke rit naar Düsseldorf
En echt te gekke auto's in Meilenwerk.
De entree en ontvangst bij Janssen & Janssen. (door Blackbird)

Onderweg

Meilenwerk cafe

Meilenwerk auto's

Meilenwerk buiten

Dat was het dan wel weer
De rest staat op photobucket
Kees en Annet
Allemaal auto gekken.
Kinderen die lekker kunnen eten
Mooie mini's
Een leuke rit naar Düsseldorf
En echt te gekke auto's in Meilenwerk.
De entree en ontvangst bij Janssen & Janssen. (door Blackbird)

Onderweg

Meilenwerk cafe

Meilenwerk auto's

Meilenwerk buiten

Dat was het dan wel weer
De rest staat op photobucket
Kees en Annet

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
De brandweer had wat oefenmateriaal nodig
En Dick heeft zich vrijwillig aangeboden. (denk ik)
Annet
En Dick heeft zich vrijwillig aangeboden. (denk ik)
Annet

- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Voor de liefhebbers zijn hier mijn foto's:
[web]http://picasaweb.google.nl/kwiebje/MeilenwerkDuitsland#[/web]
Have fun with it!
:D
[web]http://picasaweb.google.nl/kwiebje/MeilenwerkDuitsland#[/web]
Have fun with it!
- Kees en Annet
- Racende reporter