Getzz his S(GS001)...nieuwe achterlichten p36
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die verf heb ik ook gebruikt. Dat zou blauw moeten zijn maar het is eerder paars uitgevallen.
:D
Veel plezier met verven Gert-jan. Op zich best een leuk karweitje om te doen. Tip: Als je het wat sneller wil laten drogen kun je het droog fohnen met een fohn! Dit gaat aanzienlijk sneller. Dan kan je ook sneller weer je wielen monteren
Zal best ruig staan denk ik

Veel plezier met verven Gert-jan. Op zich best een leuk karweitje om te doen. Tip: Als je het wat sneller wil laten drogen kun je het droog fohnen met een fohn! Dit gaat aanzienlijk sneller. Dan kan je ook sneller weer je wielen monteren

Zal best ruig staan denk ik

- speedy
- NMC Legend
Bericht
lijkt mij wel lastig met een kwastje
ik heb ze zelf gespoten en dat was echt een eitje
(wel het zelfde merk gebruikt
).
Alleen moet je wel even een gedeelte van de auto afplakken en beter binnen doen inplaats van buiten
want ik moest mijn hele auto kleien om de spuitnevel eraf te halen
.

Alleen moet je wel even een gedeelte van de auto afplakken en beter binnen doen inplaats van buiten

- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag de Angeleyes besteld. Nu is het nog wachten op de IC-diverter en de Angeleyes en beter weer zodat ik de remklauwen kan verven.! Moddin time

Met dank aan Kwiebje even een preview van de mogelijk nieuwe velgen. Ben er nog steeds niet helemaal uit welke ik eronder wil. Dit zijn overigens de TENZO type M version2 18"

Met dank aan Kwiebje even een preview van de mogelijk nieuwe velgen. Ben er nog steeds niet helemaal uit welke ik eronder wil. Dit zijn overigens de TENZO type M version2 18"
Onze sponsors