De hendel om de motorkap te openen zit nu ook op de juiste plek (bestuurderszijde)

@ Berthil: smaken verschillen inderdaad, maar het dashboard vind ik nu net één van de sterkere punten in de vernieuwing: ziet er stukken frisser en mooier gelijnd uit

Je kunt het vooral zien aan de bonnetstripesDe bonnet loopt volgens mij helemaal door tot op de voorruit. Ik mis daar ook de roostertjes volgens mij die nu nog tussen de ruit en de bonnet zitten bij het huidige model.
De hendel aan de rechterkant was een knipoog naar de Classic Mini, die had dat kennelijk ook. Als je dat weet is het juist extra leuk dat die rechts zitgrand_cru schreef:Off the record: al iemand op dit gelet?
De hendel om de motorkap te openen zit nu ook op de juiste plek (bestuurderszijde)![]()
Ieder zijn ding natuurlijk, Ik moet het denk ik ook in het echt zien, maar zo vanaf de foto's vind ik er teveel zilveren rondjes en knopjes in zitten. Ik heb niet voor niks net alles door carbon en anthraciet vervangen, in het nieuwe model is dat nog een véél grotere klusgrand_cru schreef: @ Berthil: smaken verschillen inderdaad, maar het dashboard vind ik nu net één van de sterkere punten in de vernieuwing: ziet er stukken frisser en mooier gelijnd uit
Is nog in volle gang tot halverwege november 2006. Het zou me echter niet verbazen dat ze dit jaar gewoon nog volmaken.Red_Devil schreef:Worden de huidige mini's nog gemaakt, of is de productie hiervan stop gezet?
Hij is een stuk lichter, mede door het aluminium PSA blok i.p.v. het gietijzeren Chrysler Triton blok.Hans schreef:Is die nou wel of niet zwaarder dan het huidige model??
Onze sponsors