Officiële foto's MINI R56
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vind hem er niet mooier op geworden zoals ik in eerste instantje al aangaf. Vind hem veel te bol geworden en het lijkt net een mpv omdat de auto zo hoog op zijn poten staat. Ook de zwarte grill bij de S vind ik too much! Ben benieuwd wat de facelit van het model gaat worden!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben erg benieuwd hoeveel bezoekers van het forum daadwerkelijk overstappen en hoe de verdeling op meetings er uit gaat zien. Het zal denk ik nog wel even duren voordat de tweede generatie de overhand krijgt, als dat al gebeurd voordat de derde generatie er is. STraks maar eens een polletje als ie in de showroom staat?
De benzine meter bestaande uit lampjes is trouwens wel leuk. In de middenconsole lijkt ook wat meer ruimte te zijn om daar b.v. nog wat aan te passen, een startknop erbij of zo
Moet ook wel want waar laat je anders nu je radio als een andere wilt? Al ziet het misschien iets te smal uit om er een radio in te zetten. Veel aanhangers van een mooie stereo haken denk ik af, zo te zien kun je die niet vervangen en alleen er wat bijplaatsen door wat te schuiven in de middenconsole?
Ik zou verder het dashboard wel eens in het donker willen zien met alle verlichting aan.
En als de zwarte hendels voor knipperlichten/ruitenwissers e.d. over te zetten zijn wil ik die ook wel
De benzine meter bestaande uit lampjes is trouwens wel leuk. In de middenconsole lijkt ook wat meer ruimte te zijn om daar b.v. nog wat aan te passen, een startknop erbij of zo

Moet ook wel want waar laat je anders nu je radio als een andere wilt? Al ziet het misschien iets te smal uit om er een radio in te zetten. Veel aanhangers van een mooie stereo haken denk ik af, zo te zien kun je die niet vervangen en alleen er wat bijplaatsen door wat te schuiven in de middenconsole?
Ik zou verder het dashboard wel eens in het donker willen zien met alle verlichting aan.
En als de zwarte hendels voor knipperlichten/ruitenwissers e.d. over te zetten zijn wil ik die ook wel

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lijkt me alleen dat wielkast voor te groot is uitgetekend, voor de rest wel redelijk geslaagd.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De Coopers S is trouwens bijna 80 kg lichter, zo is te lezen op Motoringfile:
Unloaded weight according to DIN (kg):
Cooper: 1065kg (manual) / 1140kg (auto)
Cooper S: 1130kg (manual) /1205kg (auto)
Hier de volledige specs in het Duits.
Unloaded weight according to DIN (kg):
Cooper: 1065kg (manual) / 1140kg (auto)
Cooper S: 1130kg (manual) /1205kg (auto)
Hier de volledige specs in het Duits.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Autoweek geeft voor de laatste Cooper S'en een gewicht van 1115 kg...
maar dat zal dan leeggewicht zijn en niet rijklaar gewicht.
Voor de rest, doe mij de huidige maar i.p.v. de nieuwe. Het enige wat mijns inziens wel mooier is, is de daklijn. Voor de rest wint de huidige het op alle punten. Trouwens, wat kijkt tie verbaasd....
maar dat zal dan leeggewicht zijn en niet rijklaar gewicht.
Voor de rest, doe mij de huidige maar i.p.v. de nieuwe. Het enige wat mijns inziens wel mooier is, is de daklijn. Voor de rest wint de huidige het op alle punten. Trouwens, wat kijkt tie verbaasd....

- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Nog niet in huis, maar de eerste modificatie is al gedaan. Ik vind h'm nu al stukken mooier...

En ook de Cooper knapt er erg van op...

(ja ja, zoek de verschillen...
)
@Arjan: Zie je nou wel dat er veel grotere mistlampen op komen

En ook de Cooper knapt er erg van op...

(ja ja, zoek de verschillen...

@Arjan: Zie je nou wel dat er veel grotere mistlampen op komen

Laatst gewijzigd door Robert op 14 aug 2006, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Bedankt voor de foto's.
Idd het verschil tussen de Cooper en de S is veel duidelijker aanwezig dan bij de huidige Mini.
Het speciale is eraf.
Nieuwe versie gaat meer op een gewone auto lijken.
Houd m'n hart vast voor versie 2009...........
Het bulldog-idee is er af. Ik kan er nog veel meer over zeggen, maar zeg alleen maar: Ik ben Superblij
met deze versie waar ik nu in rijd.
Idd het verschil tussen de Cooper en de S is veel duidelijker aanwezig dan bij de huidige Mini.
Het speciale is eraf.

Houd m'n hart vast voor versie 2009...........
Het bulldog-idee is er af. Ik kan er nog veel meer over zeggen, maar zeg alleen maar: Ik ben Superblij

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind 'm niet mooier geworden! Als je 'm van de zijkant bekijkt. dan staan die lampen echt heel erg vreemd! De "oude" is wat robuster!
Onze sponsors