Heb em ook al int echt mogen aanschouwen en horen. Tis wel mooi ingewerkt met alles erop en eraan.
Ma heb toch een lichte voorkeur voor de originele ingebouwde navigatie omwille van de positie...over de werking kan ik weinig zeggen natuurlijk
G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bedankt voor je uitgebreide antwoord over de Pioneer.
We zijn nu aan het expirimenteren met de Kenwood DNX8220BT. Scherm is nog ff groter en het touchscreen werkt echt heel goed!
Navigatie ziet er een beetje simpel uit maar is wel duidelijk... Hier een paar fotótjes van een ander forum. Wel wat duurder dan de Navgate 900BT.
http://www.navigatiehelpsite.nl/Forum/v ... hp?t=10969
We zijn nu aan het expirimenteren met de Kenwood DNX8220BT. Scherm is nog ff groter en het touchscreen werkt echt heel goed!
Navigatie ziet er een beetje simpel uit maar is wel duidelijk... Hier een paar fotótjes van een ander forum. Wel wat duurder dan de Navgate 900BT.
http://www.navigatiehelpsite.nl/Forum/v ... hp?t=10969
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ok nice Peter... maar over de grootte van het scherm heb ik nu ni te klagen eigenlijk... 
Ik heb een nieuwe mod voor te stellen...
En tegen morgen zit er nog een andere op...

Ik heb een nieuwe mod voor te stellen...

En tegen morgen zit er nog een andere op...

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
--> Amerikaanse DLs bestellen en de mensen die geen kapjes moeten hebben, krijgen er ook geen
Staan standaard op de Amerikaanse DLs, maar zijn niet apart te bestellen. (Die hebben ook een on/off-switch, dacht ik)m4TTi schreef:Greg die kapjes van je verstralers, komen van je clubbie?
zoek ze ook maar vind ze nergens
geef ff een pbtje moest je meer info er over hebben.
m4TTi
--> Amerikaanse DLs bestellen en de mensen die geen kapjes moeten hebben, krijgen er ook geen

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lol...
Ja die kapjes Matti...
...voorlopig mijn geheim
heb nog wel een setje extra... lol
Ik heb trouwens de verstralers erop gezet speciaal voor de kapjes... Anders vind ik het niet mooi...
Ik moet zelfs toegeven, ik heb ze zelfs niet aangesloten... Ahja, want ik ga niet zonder kapjes rijden, dus heeft het ook geen zin dat ik ze aansluit... Just for the looks zeg maar... haha... Dan kunnen ze er ook weer snel af alst moet
Mijn nieuwe mod staat erop
thx rem. voor de helpende hand... letterlijk en figuurlijk. lol 
Morgen life aan te schouwen in Breda
Fototjes volgen later want heb wat internet probs
(tis wel de moeite vind ik... haha)
Ja die kapjes Matti...

Ik heb trouwens de verstralers erop gezet speciaal voor de kapjes... Anders vind ik het niet mooi...

Ik moet zelfs toegeven, ik heb ze zelfs niet aangesloten... Ahja, want ik ga niet zonder kapjes rijden, dus heeft het ook geen zin dat ik ze aansluit... Just for the looks zeg maar... haha... Dan kunnen ze er ook weer snel af alst moet

Mijn nieuwe mod staat erop

Morgen life aan te schouwen in Breda

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
Onze sponsors