De MINI avonturen van iDarkDesign
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik vind eigenlijk dat je die zijpanelen moeten hebben IDD!!! Kneitertje vet in combi met de rest van je bak.
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
En zo sta je weer stil langs de A3 voorbij Emmerich...

Oververhit en de multiriem naar de knoppen.
Ik zit nu bij Ekris Arnhem een beetje te webben dan maar...
iDD

Oververhit en de multiriem naar de knoppen.
Ik zit nu bij Ekris Arnhem een beetje te webben dan maar...
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Balen Rein.
Is je lichtere crank pulley nog inorde? Soms slaat deze kapot door de riemspanner.
Laat ze ook even kijken of je demper op de spanner nog dicht is.
Als die demper lekt moet er een hele nieuwe spanner op want de demper wordt helaas niet nieuw verkocht. Ik heb nu ook hetzelfde probleem. Zonder goede demping slijt en slipt de riem sneller.
Viel me allemaal later nog in nadat je gebeld had
Is je lichtere crank pulley nog inorde? Soms slaat deze kapot door de riemspanner.
Laat ze ook even kijken of je demper op de spanner nog dicht is.
Als die demper lekt moet er een hele nieuwe spanner op want de demper wordt helaas niet nieuw verkocht. Ik heb nu ook hetzelfde probleem. Zonder goede demping slijt en slipt de riem sneller.
Viel me allemaal later nog in nadat je gebeld had

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hij wordt nu hier onder handen genomen, maar ik heb ze nog nergens over gehoord. Best klote. Ik zal het zo nog even aan ze voorleggen!
thanks
iDD
thanks
iDD
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ey,
Ik hoorde net van de werkplaats.. Jah, er was hier gisteren een MINI met vleugeldeuren.. Ik dacht dat kan er maar één wezen.. En ja hoor.. Balen joh.. Hopelijk is alles goed opgelost... Volgende keer, bakkie koffie.. Want ik was er niet, had mijn vrije dag..
Greetz,
Linda/ MINI Arnhem
Ik hoorde net van de werkplaats.. Jah, er was hier gisteren een MINI met vleugeldeuren.. Ik dacht dat kan er maar één wezen.. En ja hoor.. Balen joh.. Hopelijk is alles goed opgelost... Volgende keer, bakkie koffie.. Want ik was er niet, had mijn vrije dag..
Greetz,
Linda/ MINI Arnhem
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Bedankt voor de toegestoken harten!
Ik heb nog een vraag aan de experts (lees: Berthil) Ik vroeg mij af wat nou oorzaak en wat nou gevolg is. Ik heb het tijdens het rijden niet gezien (ja te laat) dat het geheel oververhitte. Maar komt dat nou omdat de multiriem al kapot was, of is de multiriem er afgelopen omdat de motor oververhitte, of heeft het helemaal niets met elkaar te maken en was het toeval dat het tegelijk gebeurde?
Dat ie oververhitte is natuurlijk vreselijk (heb direct de koelvloeistof bij laten vullen)... Ik wil graag het fijne hier van weten.
alvast bedankt!

iDD
Ik heb nog een vraag aan de experts (lees: Berthil) Ik vroeg mij af wat nou oorzaak en wat nou gevolg is. Ik heb het tijdens het rijden niet gezien (ja te laat) dat het geheel oververhitte. Maar komt dat nou omdat de multiriem al kapot was, of is de multiriem er afgelopen omdat de motor oververhitte, of heeft het helemaal niets met elkaar te maken en was het toeval dat het tegelijk gebeurde?
Dat ie oververhitte is natuurlijk vreselijk (heb direct de koelvloeistof bij laten vullen)... Ik wil graag het fijne hier van weten.
alvast bedankt!
Papegaai op stok en het is een echte piraat. HARRRR!!!Fred schreef:PS je mist nog een oog
Nou heel graag! Maar daar kom ik liever niet meer met een soortgelijke rede.... BahLinda schreef:Volgende keer, bakkie koffie.. Want ik was er niet, had mijn vrije dag..

iDD
Onze sponsors