2ndmale version of Jurgen: VERKOCHT!!!!
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Haha nee er zitten R92 onder mijn cabbie, die trouwens nog niet verkocht is, wel veel vraag maar die stopt als ze horen dat hij 95k kilometers heeft.
Tzal wachten zijn tot de zomer.
Ik moet zeggen gisteren, dat ik ook wel aan het twijfelen was. Ik kon ze er nog niet eentje onder zetten want de club staat al van dinsdag bij de dealer tot minstens maandag...
Als het niet mooi is dan verkoop ik ze gewoon, dat ik ook het probleem niet, mensen genoeg die graag 113'en hebben
Tzal wachten zijn tot de zomer.
Ik moet zeggen gisteren, dat ik ook wel aan het twijfelen was. Ik kon ze er nog niet eentje onder zetten want de club staat al van dinsdag bij de dealer tot minstens maandag...
Als het niet mooi is dan verkoop ik ze gewoon, dat ik ook het probleem niet, mensen genoeg die graag 113'en hebben

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Jurgen
Bericht
Voor bovenstaande moest hij 6dagen binnen (was eerst 2 dagen gezegd) en turbo is vervangen. Ga ik deze morgen naar batbibouw krijg ik weer die melding... Man man man en dan ben ik nog mijn shift indicator kwijt
Man man man ik weet niet wat ik en dealers heb, maar ofwel kunnen ze hun werk niet ofwel doen ze geen moeite.Jurgen schreef:Was ik gisteren eens even aan het testen hoe snel mijn auto kon. Krijg ik het volgende als ik er af kom... Motor was goed warm want ik kwam toen van gent...
Ik ben dan rustig doorgereden naar huis en deze morgen naar de garage gebeld, daar zeiden ze dat ik er mee naar het werk mocht rijden (toch 100km heen en terug), maar halverwege verdween de melding opeens...
Iemand nog ooit dat probleem gehad? Is dat erg of moet ik er niet meer naar de garage omdat de error verdwenen is... (staat ook niets meer bij mijn error's in de nav)
Voor bovenstaande moest hij 6dagen binnen (was eerst 2 dagen gezegd) en turbo is vervangen. Ga ik deze morgen naar batbibouw krijg ik weer die melding... Man man man en dan ben ik nog mijn shift indicator kwijt

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Annet
Heeft ie zich nu weer misdragen.nielz schreef:Mooie clubman heb jeWas zalig om daar plotseling achter te mogen rijden.
![]()
Gisteren had ie geen last van vermogenverlies.
grts Nielz

Annet

- Jurgen
Bericht
Ik was even door het boekje aan het bladeren want ik was mijn shift indicator (schakel indicator volgens het boekje
) kwijt en toen zag ik dat het icoontje van die motorstoring problemen zou geven met de uitlaatgassen.
De handleiding zegt dit:
De waarschuwingslampen branden.
Verslechtering van de uitlaatgaswaarden en gevaar voor motorschade. Kalm doorrijden is mogelijk. Auto zo spoedig mogelijk laten controleren.
En ik moet zeggen mss kan het wel, want wanneer je hem goed door de toeren trekt heb ik nog nooit die storing gekregen, maar als rustig in zijn zes van 100km naar 120-130 ga dan heb ik het 8 kansen op tien.
Ik hoop niet dat de uitlaat moet vervangen worden, want deze pruttelt en ploft net zo lekker

De handleiding zegt dit:
De waarschuwingslampen branden.
Verslechtering van de uitlaatgaswaarden en gevaar voor motorschade. Kalm doorrijden is mogelijk. Auto zo spoedig mogelijk laten controleren.
En ik moet zeggen mss kan het wel, want wanneer je hem goed door de toeren trekt heb ik nog nooit die storing gekregen, maar als rustig in zijn zes van 100km naar 120-130 ga dan heb ik het 8 kansen op tien.
Ik hoop niet dat de uitlaat moet vervangen worden, want deze pruttelt en ploft net zo lekker

Onze sponsors