Ik heb laatst mijn mini na laten kijkeb bij de BMW dealer en die kwamen met het verhaal dat ik een lekkende motor ophangsteun zou hebben.Ik heb namelijk een bonkend geluid bij het op laten komen van mijn koppeling, vandaar de controle bij de dealer. Iemand ervaring met het vervangen hiervan?
Het gaat om een Mini ONE uit 2005
Foto's volgen binnenkort, ben net nieuw :-)
Lekkende motor ophangsteun
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk dat jij je beter eerst even moet voorstellen op dit forum,en dat dan de reactie's wel komen 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Juist eerst even voorstellen, aub.
Maar over jou motorsteunen, dat is onlangs bij mijn Mini ook vervangen. Is een kwaaltje, maar heeft verder geen ernstige gevolgen.
De mijne is nog onder garantie vervangen, maar ik heb me laten vertellen dat het een klusje van niks is.
Gewoon bij het bestellen van het onderdeel even informeren hoe je dit kan aanpakken.
Succes,
Ossie

Maar over jou motorsteunen, dat is onlangs bij mijn Mini ook vervangen. Is een kwaaltje, maar heeft verder geen ernstige gevolgen.
De mijne is nog onder garantie vervangen, maar ik heb me laten vertellen dat het een klusje van niks is.
Gewoon bij het bestellen van het onderdeel even informeren hoe je dit kan aanpakken.
Succes,
Ossie

- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Bij mij is tie ook vervangen. Tegn mij vertelde ze trouwens dat ze dat nog nooooit hadden meegemaakt,
maar ze hadden wel zo'n steun op voorraad........
Koste me toen iets van 120 euro inclusief montage. (1 maand buiten de garantie
)
maar ze hadden wel zo'n steun op voorraad........
Koste me toen iets van 120 euro inclusief montage. (1 maand buiten de garantie

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Lekkende motor ophangsteun
Welkom hier, en veel plezier op dit forum.............p_voorn schreef: ben net nieuw :-)
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors