Pieter's EB R53 215pk-- Ring foto's
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Mijn wiellager links achter moest vervangen worden dus uit nood (tijdgebrek) toch maar naar de stealer gebeld ondanks ik me na mijn vorige bezoek had voorgenomen er geen voet meer over de drempel te zetten. Uiiteraard hadden ze geen tijd. Ik ben gisteren terug uit Frankrijk gekomen en maandag moet ik weer een maand terug dus ik had zelf geen andere keus dan alleen morgen. Das balen. Dan moet ik het zelf maar doen.
Vandaag dus een lagertje a 143 eurotjes bij ze opgehaald en kreeg te horen dat het 1.5 uur werk was. Ik had er al zo'n dikke 2 uur voor gerekend.
Maar...het stelt helemaal niets voor. 7 bouten los en vast, klaar.
Helaas kon ik mijn torx doppen niet meer vinden dus haal ik die morgen ff, vandaar dat de remschijf er nog niet opzit.
Oude lager eraf

Nieuwe erop en geborgd met 243 loctite.

Remklauw weer terug

En morgen de schijf erop.
En dat is dus alles. Ik was binnen een half uur hiermee klaar. Vraag me dan toch sterk af hoe de stealer bij die 1.5 uur komt
Vandaag dus een lagertje a 143 eurotjes bij ze opgehaald en kreeg te horen dat het 1.5 uur werk was. Ik had er al zo'n dikke 2 uur voor gerekend.
Maar...het stelt helemaal niets voor. 7 bouten los en vast, klaar.
Helaas kon ik mijn torx doppen niet meer vinden dus haal ik die morgen ff, vandaar dat de remschijf er nog niet opzit.
Oude lager eraf

Nieuwe erop en geborgd met 243 loctite.

Remklauw weer terug

En morgen de schijf erop.
En dat is dus alles. Ik was binnen een half uur hiermee klaar. Vraag me dan toch sterk af hoe de stealer bij die 1.5 uur komt

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Vandaag de Rota's gemonteerd met voor de spacers van Ronald. Ik vind het zeer geslaagd
Morgen zal ik foto's maken.

Morgen zal ik foto's maken.
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ruim 1600 euries verder en dan heb je dit
.......
Ben er erg blij mee. Nu alleen mijn witte spiegelkappen nog monteren.

Ben er erg blij mee. Nu alleen mijn witte spiegelkappen nog monteren.

- StefanCS
- Bijna verslaafd
Onze sponsors