Dikke bak hoor , echt een hele mooie Audi
BMW Z3 & VW Passat - Z3 nieuws p24
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- rem.
- Bijna verslaafd

Bericht
Vandaag bij Bourgoo (Audi Garage) langs geweest om even heel de wagen te controleren, km stand, ongelukken, of er ooit zware motor schade is geweest, enz ...
Hun conclusie is dat alles perfect klopt, nooit schade gereden of herspoten geweest, km stand klopt, enkel radiator is 1 maal vervangen in garantie. Voor de rest niets, het is zelf zelden dat ze zo een propere wagen zien van deze leeftijd waar niets op aan te merken valt
dus ikke blij e
Groeten,
Remke
Hun conclusie is dat alles perfect klopt, nooit schade gereden of herspoten geweest, km stand klopt, enkel radiator is 1 maal vervangen in garantie. Voor de rest niets, het is zelf zelden dat ze zo een propere wagen zien van deze leeftijd waar niets op aan te merken valt
Groeten,
Remke
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- rem.
- Bijna verslaafd

Bericht
met mijn voet
groeten
ja da kost wel een dikke 2000 euro is wel met voll andere uitlaat lijn tot aan de turbo en grotere air intake, maar ga voor een stage1 gaan > 193 pk en 320 nm en dat kost een 690 excl btw zal al goed genoeg zijn denk ikMac Mini schreef:mag zeker wat kost...
groeten
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
JIP!, maar dat is ook erg leuk...rem. schreef:ja da kost wel een dikke 2000 euro is wel met voll andere uitlaat lijn tot aan de turbo en grotere air intake, maar ga voor een stage1 gaan > 193 pk en 320 nm en dat kost een 690 excl btw zal al goed genoeg zijn denk ikMac Mini schreef:mag zeker wat kost...met mijn voet
![]()
groeten
- rem.
- Bijna verslaafd

Bericht
replica's... idd niet te duur maar dan de banden e
en heb net zotte kosten gedaan, een D60 me 2 lenzen, moet em nog gaan ophalen
en dan nieuwe laptop en een telefoon...
voor de velgjes ga ik ff wachten tot na mijn vakantie
mag ook ni te veel onkosten maken e

gr

gr
Laatst gewijzigd door rem. op 16 apr 2009, 16:25, 2 keer totaal gewijzigd.
- Olaf
- Volledig MINI minded!

Bericht
Olaf
even compleet overgestapt op apple??rem. schreef:replica's... idd niet te duur maar dan de banden een heb net zotte kosten gedaan, een D70 me 2 lenzen, moet em nog gaan ophalen
en dan nieuwe laptop en een telofoon...
![]()
voor de velgjes ga ik ff wachten tot na mijn vakantie
mag ook ni te veel onkosten maken e
![]()
gr
Olaf
Onze sponsors