Bedankt voor de leuke reacties, heren! Ik ben er zelf ook heel tevreden over . Geeft toch nog meer voldoening als je het zelf plakt .
Hier nog een paar foto's die een iets beter beeld van het geheel geven. Zijn nog steeds vrij beroerde plaatjes door het gebrek aan licht en de smerige MINI (behalve het dak dan ), maar volgend weekend zal ik weer wat mooie foto's schieten .
Ik had eerst ook m'n twijfels over het zelf plakken aangezien ik daar totaal geen ervaring mee heb, maar Kuijt kon me via de PM verzekeren dat het prima te doen was. Daar had hij helemaal gelijk in . Gewoon goed de aanwijzingen volgen en er kan weinig fout gaan .
Niet omdat ik ze zelf ook op mijn dak heb maar vind het echt super staan.
Hoop niet dat berthil het erg vind dat we zijn originele dakstickering gepikt hebben
Wat je zelf al zei een heel checkerd dak is een beetje over de top maar dit staat echt strak!!!!!
Maar nu moet je de binnenspiegelkap ook wel effe checkerd maken he, en de bonnets eraf, mooie 17 of 18 inch rimms eronder en misschien nog een s bumper setje en dan is die wat mij betreft klaar!!
zo heb ik je weer aan een paar mods geholpen, succes met sparen
Bedankt Floris en Fred! De binnenspiegelkap blijft voorlopig even zo, maar misschien dat deze nog wel eens vervangen wordt door een geblokte. Ik heb verder nog geen mods in de planning, maar misschien moeten de oranje pinkers toch maar eens plaats gaan maken voor witte .
Hier wat nieuwe foto's die ik vandaag na een goede wasbeurt van de MINI heb gemaakt :