http://cgi.ebay.com/ebaymotors/02-04-MI ... dZViewItem
Dit past toch gewoon op mijn mini, uit augustus 2004? Maar waarom past deze dan niet op de 2005 versie?
Andere achterlichten
- red_devil
- Bijna verslaafd
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ondanks dat jouw MINI van augustus 2004 is, kunnen deze achterlichten niet op jouw MINI. Jij hebt namelijk een facelift MINI (die kwam medio augustus) en dat bedoelen ze met een 2005 MINI.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb ze in het echt gezien (niet gemonteerd) en ik vond ze erg tegenvallen. Misschien dat ze gemonteerd wel leuk zijn.
Geen idee waarom het wel of niet gemonteerd zou kunnen worden.
iDD
iDD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Omdat bij de facelichtmodellen (dus ook bij Cooper S) de lampplaatsing verranderd is. Grootste wijziging is dat achteruitrijlicht van onderen naar lampunits verplaats is en het mistlicht visaversa.iDarkDesign schreef:Ik heb ze in het echt gezien (niet gemonteerd) en ik vond ze erg tegenvallen. Misschien dat ze gemonteerd wel leuk zijn.
iDD
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 15 aug 2006, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Het ging eigenlijk mij om die witte achterlichten, maar die witte achterlichten zijn helaas nog niet voor een facelift model. Zelfs bij BMW niet, want op hun site staat tot 04
Of weet iemand (hoeft niet van bmw zelf te zijn) waar ik die witte achterlichten kan kopen?

Of weet iemand (hoeft niet van bmw zelf te zijn) waar ik die witte achterlichten kan kopen?

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Sorry maar die witte achterlichten vind ik echt aftands lelijk. Dan heb ik liever die tubes.
Persoonlijk vind ik de stock achterlichten van de '06 cooper S nog steeds het mooist.
iDD..... dat witte geeft een heel erg cheap uiterlijk
Persoonlijk vind ik de stock achterlichten van de '06 cooper S nog steeds het mooist.
iDD..... dat witte geeft een heel erg cheap uiterlijk
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben 't met je eens, vind ik ook!
De achterlichten van de facelift modellen dus, vanaf augustus 2004.iDarkDesign schreef:Persoonlijk vind ik de stock achterlichten van de '06 cooper S nog steeds het mooist.
Ben 't met je eens, vind ik ook!

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb die aftands lelijke witte achterlichten ook. Officieel moet je ook nog rode reflectoren in de bumper plaatsen omdat die niet in de witte achterlichten zitten, maar dan wordt het nog veel aftands lelijker dus dat heb ik maar niet gedaan (of misschien moet ik dat wel doen?). BMW levert die, Tubby heeft ze wel in de bumper zitten onder zijn aftands lelijke witte achterlichten.
Ik had al een paar keer politie achter me rijden, die hebben me niet laten stoppen omdat ik geen reflectoren heb in mijn aftands lelijke achterlichten. Ik heb een setje rode reflectoren in mijn dashboardkastje liggen die ik voor nood onder mijn aftands lelijke achterlichten op de bumper kan plakken mochten ze een keer moeilijk doen over mijn aftands lelijke achterlichten.
Maar misschien heeft de politie zo'n medelijden met mijn aftands lelijke achterlichten dat ze me maar door hebben laten rijden, je weet maar nooit.
Ik had al een paar keer politie achter me rijden, die hebben me niet laten stoppen omdat ik geen reflectoren heb in mijn aftands lelijke achterlichten. Ik heb een setje rode reflectoren in mijn dashboardkastje liggen die ik voor nood onder mijn aftands lelijke achterlichten op de bumper kan plakken mochten ze een keer moeilijk doen over mijn aftands lelijke achterlichten.
Maar misschien heeft de politie zo'n medelijden met mijn aftands lelijke achterlichten dat ze me maar door hebben laten rijden, je weet maar nooit.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

Welke achterlichten bedoel je? Die tubes??? Heb je een foto?iDarkDesign schreef:Sorry maar die witte achterlichten vind ik echt SUPERRRRR MOOIIIIIIIII.
iDD..... dat witte geeft een heel erg duur uiterlijk

- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
@Berthil: je kent de mening van iDD ondertussen toch wel? Ook met vleugeldeuren en chequered flags is hij een deviant. Niets mis mee, heb alle respect voor zijn mening.
Maar die witte achterlichten zijn wel mooi hoor, vooral op indi blue, electric blue en BR green. Op die kleuren valt het op. M'n buurman heeft een Chili Red met witte achterlichten, en moet zeggen dat ik het niet bijzonder vind, moet echt 3 x kijken voordat je het verschil merkt, tenzij je een doorgewinterde kenner bent, maar die zijn schaars, want die zwaaien ook terug
Overigens op een zwarte MINI vind ik het ook minder geslaagd, maar zwart op een MINI vind ik zowieso niet zo mijn kleurkeuze.
Maar moet zeggen, die van ebay lijken wel erg op die van BMW. Tis alleen dat ik niet op Ebay koop uit principe...
Maar die witte achterlichten zijn wel mooi hoor, vooral op indi blue, electric blue en BR green. Op die kleuren valt het op. M'n buurman heeft een Chili Red met witte achterlichten, en moet zeggen dat ik het niet bijzonder vind, moet echt 3 x kijken voordat je het verschil merkt, tenzij je een doorgewinterde kenner bent, maar die zijn schaars, want die zwaaien ook terug

Maar moet zeggen, die van ebay lijken wel erg op die van BMW. Tis alleen dat ik niet op Ebay koop uit principe...
Laatst gewijzigd door FunkyRAT op 15 aug 2006, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
@ berthil:
Ik had van jou toch iets anders verwacht!
iDD
Ik bedoel daarmee de achterlichten van de eerste link. Die steken een stukje uit. Een soort pijpje of op zijn engels een 'tube'.red_devil schreef:
Welke achterlichten bedoel je? Die tubes??? Heb je een foto?
@ berthil:

iDD
Onze sponsors