sinds ik mijn aeropack liet plaatsen heb ik constant waterdamp in beide lampen... normaal gezien zijn deze units toch overgenomen van de oem bumpers...en daar waren er nooit problemen?
nog iemand last van?
Waterdamp in mijn stand/mistlicht vooraan
- Alexanderr
- 4 op een rij!
Bericht
Ik heb ook condens gehad in mijn standlicht, al na de eerste dag regen sinds ik hem had ... gewoon naar de dealer gaan en laten fiksen onder garantie
succes bij uwen dealer wannes
succes bij uwen dealer wannes

03 MCS - 08 MCD
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
ik heb ook condens in mijn mistlampen voor.
achteraan heb ik in de grote licht units zelfs vieze kringen aan de binnenkant, waarschijnlijk opgedroogd vocht.
Is er een manier om die lampen open te krijgen zodat ik dat eens kan schoonmaken? of zijn die dingen niet open te krijgen zonder ze te breken?
achteraan heb ik in de grote licht units zelfs vieze kringen aan de binnenkant, waarschijnlijk opgedroogd vocht.
Is er een manier om die lampen open te krijgen zodat ik dat eens kan schoonmaken? of zijn die dingen niet open te krijgen zonder ze te breken?
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij ons hebben ze zowel het derde remlicht (R55 Clubman) als een van de mistlampen vervangen onder garantie, een tijdje terug, voor dit probleem.
Ondertussen heeft de andere mistlamp er ook last van!
Als we een aeropakket steken, zullen we wrs wel dit ook laten aanpakken
Ondertussen heeft de andere mistlamp er ook last van!
Als we een aeropakket steken, zullen we wrs wel dit ook laten aanpakken

- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
probleem bij de achterlichten is dat ze niet nat zijn, maar dat het precies al opgedroogd is en vuile vlekken achtergelaten heeft op de binnenkant.
dus, zijn die dingen open te krijgen zodat ik ze kan schoonmaken langs binnen?
dus, zijn die dingen open te krijgen zodat ik ze kan schoonmaken langs binnen?
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors