coen zijn wielen of wa?Sven schreef:Zo zag ie eruit bij de mac meeting vandaag......
Indy Blue Mini bij Albert Heijn Arnhem
- paulsuus
- Enthousiast
Bericht
ik ben nog steeds benieuwd wie jullie nu zijn???
ik weet dat er mensen van de club boodschappen doen bij ons, maar ik heb geen idee of ik jullie weleens geholpen heb, enz, wie julie dus zijn, haha.
zijn jullie nog bij de ruilmiddag geweest(voetbalplaatjes)of zit ik dan verkeerd met inschatten van de leeftijd(kinderen??)
ben benieuwd, heb nu al even niemand meer gespot
groetjes Suus
ik weet dat er mensen van de club boodschappen doen bij ons, maar ik heb geen idee of ik jullie weleens geholpen heb, enz, wie julie dus zijn, haha.
zijn jullie nog bij de ruilmiddag geweest(voetbalplaatjes)of zit ik dan verkeerd met inschatten van de leeftijd(kinderen??)
groetjes Suus
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Hoor ik hier een Arnhemse Meet in de maak.
(bij de MAC Duiven/Westervoort)

(bij de MAC Duiven/Westervoort)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- annick
- 4 op een rij!
Bericht
vrijwel iedere dag kom ik wel even langs aangezien de voorraden hier erdoorheen vliegen
....
en idd een arnhemse mini meet zit er wel aan te komen denk ik zo! bij
; voor de AH, met regen; in de AH
annick
euh... vandaar dat je even een leuk mini shirt aan moet trekken of zo! dan weet ik tenminste wie je bent en ga ik bij jou in de kassarij staanpaulsuus schreef:ik ben nog steeds benieuwd wie jullie nu zijn???
groetjes Suus

vrijwel iedere dag kom ik wel even langs aangezien de voorraden hier erdoorheen vliegen

en idd een arnhemse mini meet zit er wel aan te komen denk ik zo! bij

annick
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Daantje
- Be Mini
Bericht
Wow ik ben gespot! Beetje late reactie, had idd ook een andere mini gezien die er net uit kwam rijden.
Dat met dat kenteken mag officieel niet, maar de meeste agenten knijpen een oogje toe. Ik rij al anderhalf jaar zo, en tot nu toe 1 keer een boete gehad.
Kijk maar uit met het parkeren daar in de Burgermeesterswijk, ben er al 2 Mini's kwijtgeraakt
Dat met dat kenteken mag officieel niet, maar de meeste agenten knijpen een oogje toe. Ik rij al anderhalf jaar zo, en tot nu toe 1 keer een boete gehad.
Kijk maar uit met het parkeren daar in de Burgermeesterswijk, ben er al 2 Mini's kwijtgeraakt

- MaVaEe
- Koeien-teller
- Kees en Annet
- Racende reporter
Onze sponsors