Hier de plaatjes:

Ik denk hier juist net andersom over!Berthil schreef:Zo vindt ik de R95 die ik van Maaij heb overgenomen veel beter tot zijn recht komen onder mijn auto dan onder zijn auto
(Dus grand_cru, kijk nog even bij Maaij in de gallery of je wel R95's zal nemen)
Vind ik echt niet Berthil, ik vind R95 onder een EB (of ander blauw) echt wel minder passen of het zal op zijn minst een paar maand wennen zijnBerthil schreef:Zo vindt ik de R95 die ik van Maaij heb overgenomen veel beter tot zijn recht komen onder mijn auto dan onder zijn auto
Ik vond ze bij Maaij pakken beter staan dan veel andere velgen. Sorry, maar ook de zwarte R105 vind ik nu maar niets onder een PW. Ben wel akkoord dat je bij de R95 (of andere 18' velgen) beter je MINI enkele cm. verlaagt om het effect te versterken.Berthil schreef:(Dus grand_cru, kijk nog even bij Maaij in de gallery of je wel R95's zal nemen)
Ik denk dat het ook met wennen te maken heeft. Kijk maar naar:grand_cru schreef:Vind ik echt niet Berthil, ik vind R95 onder een EB (of ander blauw) echt wel minder passen of het zal op zijn minst een paar maand wennen zijn![]()
Ik vond ze bij Maaij pakken beter staan dan veel andere velgen. Sorry, maar ook de zwarte R105 vind ik nu maar niets onder een PW. Ben wel akkoord dat je bij de R95 (of andere 18' velgen) beter je MINI enkele cm. verlaagt om het effect te versterken.
Ik vond de R95 in het begin ook helemaal niks. Ik vond ze zelfs lelijk. Laterna ben ik deze steeds en steeds mooier gaan vinden. Ik vond deze zelfs zo mooi dat ik deze op mijn MINI moest hebbengrand_cru schreef:Misschien raar en wat tegenstrijdig hier: de R95 JCW spider-spokes vind ik minder geslaagd onder een pepper white.
Ik heb vandaag wel nog bij de dealer staan kwijlen bij een setje zwarte R105 JCW double-spokes![]()
Ik zag ze al onder de mijne liggen![]()
Jan
Onze sponsors