Dankje, deze foto's heb ik gemaakt met mijn telefoon binnenkort betere foto's!Sven schreef:Damn, dat ziet er gaaf uit
Mooi gedaan hoor
Mikkie's Audio (te Koop)
- mikkie23
- Be Mini
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Kiwi_Kevin
- Mod virus alert!
- mikkie23
- Be Mini
Bericht
Dus het is niet echt een vlakke vloer.(ik weet niet of je dit bedoelde?) Ik kan er niks op leggen maar gebruik de kofferbak verder toch niet. Ik wil misschien nog een plank maken die ik er over kan leggen mocht ik echt iets er willen/moeten leggen.
Misschien dat deze tegen de achterbank komt met schanieren zodat ik heb op elk moment dicht kan klappen.
De versterker kom aan de linkerkant uit het zicht onder de plank. Dat moet net allemaal passen!
Op de foto kan je zien dat aan de linkerkant nog een klein beetje ruimte is! heb de bak ook iets meer naar rechts gemonteerd.

PS: zie op de foto dat de mini teken zalm kleurig lijkt :S het is toch echt creme/wit
Ik weet niet precies wat je bedoelt. Maar het mini logo ligt iets hoger en de woofer gelijk met het minilogo(9mm excl skyleer)WoK schreef:heb je nu een "vlakke" laadvloer?
of hoe moet ik t zien ? just curious![]()
Dus het is niet echt een vlakke vloer.(ik weet niet of je dit bedoelde?) Ik kan er niks op leggen maar gebruik de kofferbak verder toch niet. Ik wil misschien nog een plank maken die ik er over kan leggen mocht ik echt iets er willen/moeten leggen.
Misschien dat deze tegen de achterbank komt met schanieren zodat ik heb op elk moment dicht kan klappen.
Berry M schreef:Ziet er erg mooi uit!![]()
Waar heb je de versterker eigenlijk verstopt, of heb je sub direct op de radio aangesloten?
Ik heb de sub nog niet aangesloten, heb dit er even tijdelijk ingelegd zodat ik een fototje kon maken als eindresultaat.Kiwi_Kevin schreef:Wow gaaf gedaan hoor! Ook benieuwd waar de versterker zich laat verstoppen?
De versterker kom aan de linkerkant uit het zicht onder de plank. Dat moet net allemaal passen!
Op de foto kan je zien dat aan de linkerkant nog een klein beetje ruimte is! heb de bak ook iets meer naar rechts gemonteerd.

PS: zie op de foto dat de mini teken zalm kleurig lijkt :S het is toch echt creme/wit

Laatst gewijzigd door mikkie23 op 01 mei 2011, 09:54, 3 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors