19 april: Rit langs de wateren
- Black_Devil
- Mod virus alert!
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Hoi Mini Cat
De rit is gemakkelijk voor mensen met wat ervaring. Als dit een van je eerste ritten is, raad ik aan om gewoon aan te sluiten in een groepje. Spreek dan wel vooraf met dat groepje af , dat ze even op je wachten als ze door het oranje licht gaan en jij moet wachten. Dan komt het allemaal goed
Verder kun je ook nog hier op het forum een oproep doen of er nog meer mensen alleen rijden, dan kun je met hen wat afspreken. (wel verplicht een zak snoep meenemen als je bij iemand anders gaat navigeren!
)
De rit is gemakkelijk voor mensen met wat ervaring. Als dit een van je eerste ritten is, raad ik aan om gewoon aan te sluiten in een groepje. Spreek dan wel vooraf met dat groepje af , dat ze even op je wachten als ze door het oranje licht gaan en jij moet wachten. Dan komt het allemaal goed

Verder kun je ook nog hier op het forum een oproep doen of er nog meer mensen alleen rijden, dan kun je met hen wat afspreken. (wel verplicht een zak snoep meenemen als je bij iemand anders gaat navigeren!

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Iets meer info samengevat bovenin het topic.
Jammer dat het samen valt met de "battle of the small" meeting op 19 april , het lijkt erop dat mensen kiezen tussen een rit of een "statische' meeting. De datum van 19 april staat al tijden vast ivm gemaakte beloftes.
Toch even een tussentijds lijstje !!!
(inclusief enkelen met een voorbehoud)
0. Marcel (mderijke)
1. Marcelclemens
2. PPCS (misschien)
3. Berthil
4. Remco
5. Sas en Seirv
6. Hans (met de GP alstublieft
)
7. BMW X3
8. JBCola
9. Peter
10. Parklaneworks
11. Dave & Joyce
12. Remke
13. Donstil
14. Daaan
15. Mitchell
16. Jimini (met unoxmuts en handschoenen)
17. Minicat
18. Ivo (voorbehoud)
19. Wwaldo (Pieter)
Jammer dat het samen valt met de "battle of the small" meeting op 19 april , het lijkt erop dat mensen kiezen tussen een rit of een "statische' meeting. De datum van 19 april staat al tijden vast ivm gemaakte beloftes.
Toch even een tussentijds lijstje !!!

0. Marcel (mderijke)
1. Marcelclemens
2. PPCS (misschien)
3. Berthil
4. Remco
5. Sas en Seirv
6. Hans (met de GP alstublieft

7. BMW X3
8. JBCola
9. Peter
10. Parklaneworks
11. Dave & Joyce
12. Remke
13. Donstil
14. Daaan
15. Mitchell
16. Jimini (met unoxmuts en handschoenen)
17. Minicat
18. Ivo (voorbehoud)
19. Wwaldo (Pieter)
Gr, Marcel
- Born2Drive
- Leerling Mini lid
- coops
- Nieuw Lid
Bericht
Ik heb me nog niet eens voorgesteld, dit zal ik later nog wel eens doen in het daarvoor bestemde draadje, maar wou toch even zeggen dat het ons ook heel leuk lijkt om met deze tocht mee te rijden het is nog niet helemaal zeker maar zo gauw als ik dat wel weet laat ik het wel even weten. 

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- MiniCat
- Mod virus alert!
Bericht
Bedankt voor je antwoord! Ik zal me dan wel aanmelden als bumperklevertje want geloof me..niemand wil mij als navigatormderijke schreef:Hoi Mini Cat
Verder kun je ook nog hier op het forum een oproep doen of er nog meer mensen alleen rijden, dan kun je met hen wat afspreken. (wel verplicht een zak snoep meenemen als je bij iemand anders gaat navigeren!)

Onze sponsors