@lech
Hoi Lech, hier Ro ffies, ik heb met ongeloof het hele verhaal gelezen, de meeste forum gangers spreken hier van een pech mini.
Dat er iets technisch niet in orde is mag duidelijk zijn, toch beperkt het probleem zich tot de verscnellingsbak en motor?
Het is dus "gewoon" een wel heel erg vroege, maar technische storing, die normaal opgelost zou moeten kunnen worden!
Dat dit na meerdere versnellingsbakken nog steeds niet opgelost is geeft in mijn ogen alleen maar de onkunde aan van de monteurs bij Breeman! Daar bovenop natuurlijk de arrogantie van BMW/Mini nederland!
Ik blijf je reactie knap vinden, was het mij gebeurd zoals jij aangeeft dan had ik waarschijnlijk een persoon een technische storing op zijn neus gegeven bij Breeman, zeker na een bezoekje in Den Haag....
TOP van je en hou die beheersing, want daar win je het meeste mee uiteindelijk.
Ik zou zeker staan op een nieuwe Mini, op zijn minst een nieuwe versnellingsbak inclusief motor! Deze motor heeft waarschijnlijk ook al de nodige opdonders gehad!
Kleine critische noot t.a.v. de firma Smudde: Het is natuurlijk te loven dat het nu door hun en op deze wijze opgelost wordt!
Eerlijkheidshalve heb je zelf al aangegeven dat je bij aanhoudende problemen genoodzaakt bent om rechtsmiddelen te gebruiken en dan gaan ze idd Smudde(onterecht) daarvoor in gebreke stellen.
Zoals je aangaf op de meet ga je dat waarschijnlijk met een hand op je rug winnen waardoor ze dan alsnog alles op moeten gaan lossen.
Hoe dan ook zal smudde het uiteindelijk op moeten lossen! zelfs met wat ze nu doen is dat nog steeds goedkoper als een rechtswandel denk ik.
Hoe dan ook het hoort wel op deze wijze opgelost te worden.
Ik leef met jou en je vrouw mee in de hoop op een goed afloop en een Nieuwe Mini want eentje die goed rijd gaat je zeker met het virus aansteken! en ben je deze troubles zo vergeten!
Tot de volgende meet RO
Mini One Parklane ook de 2e versnellingsbak niet goed!!
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Hierbij wil ik graag Chris van Braspenning bedanken voor de aandacht en dat hij zo begaan is met het lot, voor wat ons is overkomen met onze Mini One Parklane. Sorry Chris, dat ik gisteravond niet heb gereageerd op je bericht op deze site, ik las het pas vanmorgen, ik zat na al dat gedoe, lekker aan de Whiskey, (Chivas), want ik dacht, ik neem gewoon een paar lekkere borrels, na al dit gedoe, want ik wist het even niet meer. Gelukkig nemen die jongens van Smudde de hele zaak in eigen hand, (wat de dealer hier niet schijnt te kunnen) en ik heb daar een goed gevoel over, ik heb kontakt gehad met de advocaat van de rechtbijstand verzekering, dat ik afwacht, hoe Smudde vaart, bij die Arrogante knapen van BMW/Mini, dat vond die advocaat niet zo verstandig van mij, zo zei hij, toch denk ik, dat ik hier goed aan doet, gewoon een kwestie van gevoel. Dus nogmaals Chris, sorry van gisteravond, trouwens, waarom wordt jij niet gewoon dealer van Mini, hebben die lui van BMW/Mini er tenminste een dealer erbij die echt om zijn klanten geeft, zou een aanwinst zijn voor Mini.
Groeten,
Leo
Groeten,
Leo
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Bedankt Ro, voor je reactie, maar echt, die jongens van Smudde, daar kun je gewoon niet kwaad op worden, ondanks wat ik heb meegemaakt, zij moeten nu, naar ik aanneem, de puinhoop van Breeman oplossen.
Die advocaat zei, U krijgt gewoon een nieuwe Mini,of uw aankoopsom terug, met de nodige genoegdoening!, daar heeft u recht op, want u heeft voor een nieuwe automobiel betaald en dit is overduidelijk geen deugdelijk product van deze Mini fabriek, u heeft gewoonweg geen waar voor uw geld gekregen en dan laat ik nog onverwoord de ellende die u heeft moeten meemaken en hij bekrachtigde het met de woorden, Quad Non, ik denk dat die jongens van Smudde er net zo over denken, maar ik wacht nu even af, ik krijg bij die BMW/Mini organisatie gewoon geen poot aan de grond, die reageren met, wij willen eerst eens kijken wat er aan de hand is?? en dat blijven ze gewoonweg volhouden, ook bij deze vierde bak!! en dat maakt mij enorm pissig, ik hoop, dat die jongens van Smudde daar wel in slagen. Anders heb ik geen keus meer, dan de boel dan maar uit handen te geven, dan maar hard tegen hard, want dan zou ik het ook niet meer weten.
Die advocaat zei, U krijgt gewoon een nieuwe Mini,of uw aankoopsom terug, met de nodige genoegdoening!, daar heeft u recht op, want u heeft voor een nieuwe automobiel betaald en dit is overduidelijk geen deugdelijk product van deze Mini fabriek, u heeft gewoonweg geen waar voor uw geld gekregen en dan laat ik nog onverwoord de ellende die u heeft moeten meemaken en hij bekrachtigde het met de woorden, Quad Non, ik denk dat die jongens van Smudde er net zo over denken, maar ik wacht nu even af, ik krijg bij die BMW/Mini organisatie gewoon geen poot aan de grond, die reageren met, wij willen eerst eens kijken wat er aan de hand is?? en dat blijven ze gewoonweg volhouden, ook bij deze vierde bak!! en dat maakt mij enorm pissig, ik hoop, dat die jongens van Smudde daar wel in slagen. Anders heb ik geen keus meer, dan de boel dan maar uit handen te geven, dan maar hard tegen hard, want dan zou ik het ook niet meer weten.
- soulmates
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Geen dank Leo, ik heb idd ook wel een ander gevoel bij de firma Smudde.
Zoals je zelf aangaf is dit wel dé manier om met een situatie als deze om te gaan.
Jammer dat het allemaal zover heeft moeten komen, dat is de wereld van vandaag helaas denk ik.
Verkopen kunnen ze overal, service is steeds vaker een vies woord en het woord vakmanschap ? dat is binnen 10 jaar uit de dikke van Dalen ben ik bang.
we gaan mee duimen op een goede afloop
Jo&Ro
Zoals je zelf aangaf is dit wel dé manier om met een situatie als deze om te gaan.
Jammer dat het allemaal zover heeft moeten komen, dat is de wereld van vandaag helaas denk ik.
Verkopen kunnen ze overal, service is steeds vaker een vies woord en het woord vakmanschap ? dat is binnen 10 jaar uit de dikke van Dalen ben ik bang.
we gaan mee duimen op een goede afloop
Jo&Ro

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lech,
Allereerst vind ik het zwaar kl*te dat dit zo moet lopen met julie MINI. Dat vooropgesteld.
Iedereen hoopt hier op een goede afloop van deze vervelende kwestie.
Wat minder is vind ik de wijze waarover er nu over de diverse dealers gesproken wordt. Het resulteerd nu een beetje in het moddergooien naar Breeman, terwijl Smudde de hemel ingeprezen wordt.
Was het niet Smudde die de MINI aan je geleverd heeft omdat je bij Breeman niet de gewilde prijs kon bedingen in het voortraject? Was het niet Smudde die de ParkLane One ging leveren met een zilvergrijs dak?
Je hebt een gesprek gehad met Justin van Breeman en jullie hebben een stukje gereden met jullie One, maar ook in die van Justin. Hoe waren de verschillen daarin?
Persoonlijk vind ik het niet meer dan redelijk dat Smudde de zaak oplost. Ondanks landelijke dekking bij MINI betreffende de garantie, heb je de MINI daar gekocht.
Suc6 verder.
P.S. moge duidelijk zijn dat ik dus WEL gecharmeerd ben van Breeman en hun verkopers, reparatieafdeling enz. enz.
Allereerst vind ik het zwaar kl*te dat dit zo moet lopen met julie MINI. Dat vooropgesteld.
Iedereen hoopt hier op een goede afloop van deze vervelende kwestie.
Wat minder is vind ik de wijze waarover er nu over de diverse dealers gesproken wordt. Het resulteerd nu een beetje in het moddergooien naar Breeman, terwijl Smudde de hemel ingeprezen wordt.
Was het niet Smudde die de MINI aan je geleverd heeft omdat je bij Breeman niet de gewilde prijs kon bedingen in het voortraject? Was het niet Smudde die de ParkLane One ging leveren met een zilvergrijs dak?
Je hebt een gesprek gehad met Justin van Breeman en jullie hebben een stukje gereden met jullie One, maar ook in die van Justin. Hoe waren de verschillen daarin?
Persoonlijk vind ik het niet meer dan redelijk dat Smudde de zaak oplost. Ondanks landelijke dekking bij MINI betreffende de garantie, heb je de MINI daar gekocht.
Suc6 verder.
P.S. moge duidelijk zijn dat ik dus WEL gecharmeerd ben van Breeman en hun verkopers, reparatieafdeling enz. enz.
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Mini7Benno, bedankt voor je reactie, maar ik wil hierbij graag even iets rechtzetten. De Mini One Parklane, is door mij gekocht bij de firma Freriks in Groenlo, die was het, die het probleem met het grijze dak deed onstaan. Naar aanleiding van de Mini Dealer in den Haag, die het ook te gek vond, ben ik er achter gekomen, dat Freriks de Mini bij Smudde had besteld, dat wist ik niet van te voren. Omdat BMW dealer Freriks de zaak op zijn beloop had gelaten, hebben die jongens van Smudde deze zaak heel netjes voor mij opgelost. Ik heb de Mini One Parklane bij Smudde in Enschede opgehaald, omdat hij daar uit eindelijk ook vandaan kwam. De Mini reed als een zonnetje en dat na aankomst in Rotterdam er iets stuk gaat, kan gebeuren. Smudde heeft in de eerste instantie aangeboden, om een oprijwagen te sturen naar Rotterdam, waarbij er een leenauto ter beschikking zou worden gesteld. Het was Mini Service zelf, die besloot om de Mini naar Breeman te brengen, onder het mom dat het niet uitmaakte voor de garantie, waar de Mini zou worden gerepareerd. Ik vond het destijds dus dan ook onzin, om Smudde helemaal uit Enschede te laten komen, om te laten doen, wat volgens Miniservice de dealer in Rotterdam, net zo goed zou kunnen. Echt, van mijn kant, geen kwaad woord over Smudde, dat bedrijf heeft fantastische mensen in dienst en als ik dat ervaar, mag ik dat toch ook zeggen, toch? Wist ik veel, je mag er toch van uitgaan, dat een Minidealer als Breeman, toch zijn hand er niet voor omdraait, om een nieuwe bak te installeren? Iedereen kan fouten maken, ik ook, maar zet dan dan recht en kom niet met het, (sorry voor de uitspraak), met het lulverhaal aan van, ja maar wij hebben de Mini niet aan u geleverd, anders hadden wij mischien wel wat anders kunnen regelen. Kijk, ik mag dan erg conservatief zijn, ligt misschien aan mijn leeftijd, maar zo ga je volgens mij niet met de klanten van jouw collega's om en ik moet nu toch even kwijt, nu dat ik dit toch aan het schrijven ben, ik heb van Smudde nog nooit een kwaad woord over zijn collega's gehoord, terwijl zij, gezien wat ik heb mee gemaakt, daar volgens mij alle reden toe hebben, kijk, dat vind ik nu klasse. Ik kan mij voorstellen, dat Smudde in alle rust, zijn collega in Rotterdam, de tijd gaf om dit even te regelen, maar aan alle geduld komt toch een keer een einde, we praten hier wel over een vierde versnellingsbak in nog geen 1000 Km. Over Justin niks dan goeds, ik mag hem wel, leuke vent en wil alles voor je doen, maar hij is helaas geen monteur. Het proefrijden met Justin gebeurde ook pal onder en bij de Brieneoordbrug en je kan je voorstellen, dat bij het geraas van die auto's over de snelweg, het moeilijk is om echt goed te luisteren, wat het geluid nu echt inhield, buiten dat, heeft die jongen uiteraard vertrouwen in zijn collega's, dus Justin neem ik echt niks kwalijk. Het gaat mij er gewoon om, dat ik mij niet serieus genomen voelde bij Breeman, ik voelde zelfs schroom om er (ALWEER) naar toe te
gaan, omdat het volgens mij nog echt niet goed was, dat bleek achteraf in den Haag op deze pijnlijker manier te kloppen. Kijk als ik Smudde vertel dat volgens mij de Mini een raar geluid maakt, neemt Smudde dat serieus van mij aan en bij Breeman kreeg ik te horen, onze monteur heeft ermee proef gereden, dan vraag ik jou, als ik jou mag zeggen, waarom hoorde ik dat gekke geluid wel en hun, mag ik aannemen, deskundige monteur niet?? Het werd zelfs zo gek, dat ik dacht dat ik gek geworden was en spoken zag of hoorde, zo ver liet Breeman het komen, als dan 3 ervaren monteurs van een dealer in den Haag mij dan verzekeren, dat ik geen spoken zag en hoorde, dus dat ook de derde bak niet goed was, waar blijf je dan als consument? of de bak niet goed was of slecht is gemonteerd, is niet mijn zaak, het gaat mij om de communicatie tussen de dealer en de klant en daar vind ik, en dat is nu eenmaal mijn mening, omdat ik het zo ervaren heb, Smudde heel correct en behulpzaam in en zonder weer namen te noemen, dat kan ik van andere niet zeggen. Sorry voor het lange verhaal, kan daar ook niks aan doen, ben op dit moment gewoon heel erg pissig over Breeman en de BMW/Miniservice, want ik voel mij gewoonweg in de maling genomen. Ik hoop dat niemand van jullie mij dat kwalijk neemt na wat ik allemaal heb moeten verdragen!
gaan, omdat het volgens mij nog echt niet goed was, dat bleek achteraf in den Haag op deze pijnlijker manier te kloppen. Kijk als ik Smudde vertel dat volgens mij de Mini een raar geluid maakt, neemt Smudde dat serieus van mij aan en bij Breeman kreeg ik te horen, onze monteur heeft ermee proef gereden, dan vraag ik jou, als ik jou mag zeggen, waarom hoorde ik dat gekke geluid wel en hun, mag ik aannemen, deskundige monteur niet?? Het werd zelfs zo gek, dat ik dacht dat ik gek geworden was en spoken zag of hoorde, zo ver liet Breeman het komen, als dan 3 ervaren monteurs van een dealer in den Haag mij dan verzekeren, dat ik geen spoken zag en hoorde, dus dat ook de derde bak niet goed was, waar blijf je dan als consument? of de bak niet goed was of slecht is gemonteerd, is niet mijn zaak, het gaat mij om de communicatie tussen de dealer en de klant en daar vind ik, en dat is nu eenmaal mijn mening, omdat ik het zo ervaren heb, Smudde heel correct en behulpzaam in en zonder weer namen te noemen, dat kan ik van andere niet zeggen. Sorry voor het lange verhaal, kan daar ook niks aan doen, ben op dit moment gewoon heel erg pissig over Breeman en de BMW/Miniservice, want ik voel mij gewoonweg in de maling genomen. Ik hoop dat niemand van jullie mij dat kwalijk neemt na wat ik allemaal heb moeten verdragen!
- mauritsprince
- Leerling Mini lid
Bericht
Bak Mini.
Goed Benno,ik moet me een beetje inhouden,aangezien ik bij een dealer werk.
Ik word een beetje ziek van die mensen,die meteen de dealers in de grond boren.Ja jij onderandere newmini.
Wanneer er problemen zijn met een nieuwe mini,dan doen wij er alles aan om het zo goed mogelijk op te lossen.Het kost ons niets,want garantie is garantie en dan moet het opgelost worden.Maakt niet uit waar de mini vandaan komt,maar het maakt het vaak wel lastiger,omdat je niet weet wat er al aan gedaan is.Er wordt overlegd met de dealer,die geleverd heeft en met Mini Nederland.Wij zijn trouwens ook gebonden aan de richtlijnen die opgesteld zijn door Mini Nederland.Zo gaat het altijd.Dat sommigen dingen tijd kosten is een ander verhaal,maar wij zitten hier niet om mensen te belazeren en we denken ZEKER niet van:o het is maar een mini.Wie dat denkt krijgt trouwens met mij te maken,want ik ben zelf een zeer grote minifan.Het blijft techniek en er gebeuren zulke dingen ja.Neemt niet weg,dat het heel vervelend en frustrerend voor de betrokken klanten.We nemen alle klachten serieus,of het nou een nieuwe mini betreft of een oude.Het is makkelijk,klagen op een forum,maar kom gewoon naar de dealer en los het daar op.Een auto is een auto,mini of bmw,oud of nieuw maakt niet uit,iedereen heeft zijn eigen wagentje zeg maar en heeft er voor gespaard
of wat dan ook,daar maken we hier geen onderscheid in.
Groetjes.
Ik word een beetje ziek van die mensen,die meteen de dealers in de grond boren.Ja jij onderandere newmini.
Wanneer er problemen zijn met een nieuwe mini,dan doen wij er alles aan om het zo goed mogelijk op te lossen.Het kost ons niets,want garantie is garantie en dan moet het opgelost worden.Maakt niet uit waar de mini vandaan komt,maar het maakt het vaak wel lastiger,omdat je niet weet wat er al aan gedaan is.Er wordt overlegd met de dealer,die geleverd heeft en met Mini Nederland.Wij zijn trouwens ook gebonden aan de richtlijnen die opgesteld zijn door Mini Nederland.Zo gaat het altijd.Dat sommigen dingen tijd kosten is een ander verhaal,maar wij zitten hier niet om mensen te belazeren en we denken ZEKER niet van:o het is maar een mini.Wie dat denkt krijgt trouwens met mij te maken,want ik ben zelf een zeer grote minifan.Het blijft techniek en er gebeuren zulke dingen ja.Neemt niet weg,dat het heel vervelend en frustrerend voor de betrokken klanten.We nemen alle klachten serieus,of het nou een nieuwe mini betreft of een oude.Het is makkelijk,klagen op een forum,maar kom gewoon naar de dealer en los het daar op.Een auto is een auto,mini of bmw,oud of nieuw maakt niet uit,iedereen heeft zijn eigen wagentje zeg maar en heeft er voor gespaard
of wat dan ook,daar maken we hier geen onderscheid in.
Groetjes.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
euhm MauritsPrince niet om het een of ander hoor, maar Lech is meer dan regelmatig bij Breeman (ik neem aan dat jij daar ook werkt) geweest en nog steeds zijn de problemen niet opgelost.
Dat hij zich niet serieus genomen voelt, maar dat gevoel bij andere dealers wel krijgt ligt dan ook aan jullie zelf. Natuurlijk kun je niet alle klanten tevreden stellen, maar accepteer dan dat feit gewoon en neem afscheid van elkaar en verwijs de betreffende klant vriendelijk naar een ander.
Natuurlijk begrijp ik ook dat jullie er niet op uit zijn iemand te belazeren, maar hoe je het ook went of keert van wederzijds vertrouwen (de basis van elke (zakelijke)relatie is niks meer te bekennen. Lech staat nu bij jullie misschien wel bekend als "lastige" klant (en zal onbewust op die manier behandeld worden) en hijzelf ziet het helemaal niet meer in Breeman zitten waardoor ook hij niet meer objectief naar jullie toe kan.
Dan kijkend naar het feit, het is natuurlijk echt een groot schandaal dat na een paar duizend kilometer al 3 versnellingsbakken versleten zijn.
Frankie
Dat hij zich niet serieus genomen voelt, maar dat gevoel bij andere dealers wel krijgt ligt dan ook aan jullie zelf. Natuurlijk kun je niet alle klanten tevreden stellen, maar accepteer dan dat feit gewoon en neem afscheid van elkaar en verwijs de betreffende klant vriendelijk naar een ander.
Natuurlijk begrijp ik ook dat jullie er niet op uit zijn iemand te belazeren, maar hoe je het ook went of keert van wederzijds vertrouwen (de basis van elke (zakelijke)relatie is niks meer te bekennen. Lech staat nu bij jullie misschien wel bekend als "lastige" klant (en zal onbewust op die manier behandeld worden) en hijzelf ziet het helemaal niet meer in Breeman zitten waardoor ook hij niet meer objectief naar jullie toe kan.
Dan kijkend naar het feit, het is natuurlijk echt een groot schandaal dat na een paar duizend kilometer al 3 versnellingsbakken versleten zijn.
Frankie
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Kijk, dat heeft u nu goed geformuleerd Maurits prince, hoe U hier onbeschaamd aangeeft, hoe sommige dealers over hun klanten schijnbaar denken. U wordt ziek van klanten die dealers de grond in boren?. Weet U waar ik ziek van wordt? Van dealers die aantoonbaar hun werk niet goed doen, die klanten, (want daar heeft U het over, wij zijn wel klanten!) zouden dan niks mogen zeggen? dus met een staal gezicht wordt gezegd, alles is in orde, terwijl dit in mijn geval 3 x niet het geval was. Of U moet ook zo ver willen gaan, om te betwijfelen of Uw collega's in den Haag dit wel goed hebben beoordeeld?, nadat zij dit zelf, met 3 monteurs, geconstateerd hebben, ik begrijp wat U met Uw verhaal bedoelt, maar ik geef de Mini rijders op dit forum groot gelijk, je hebt dealers die echt begaan zijn met hun klanten en je hebt dealers, die zoals U het formuleerd, schijnbaar doodziek worden van klanten die gewoon (in mijn geval) terecht een klacht hebben, als U het mij niet kwalijk neemt, vind ik Uw verhaal nergens op slaan en toont het weinig respect voor klanten waar U uw boterham aan moet verdienen, die inderdaad hard moeten werken om een Mini aan te schaffen, deze klanten waar U het over heeft verdienen mijns inziens wel een beetje meer respect dan U hen hier toe dient.
Een gefrustreerde klant!
Een gefrustreerde klant!
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ allen, laten we het gezellig houden en geen mensen op persoonlijk titel aanvallen. Feit is dat Lech gewoon een onwijs probleem heeft en ook gewoon nog steeds onder de garantieregeling valt. Dat het inmiddels de 3e versnellingsbak is wel heel erg zuur, maar dat valt in mijn ogen Breeman niet te verwijten. Het blijft immers techniek! Mijn ervaringen met Breeman zijn, zoals al eens eerder op dit forum gezegd, super goed! Puntje van kritiek is idd soms de communicatie, maar ach. Ergens anders is het gras altijd groener. Volgens mij kan je gewoon naar een andere MINI-dealer, waar Lech zich wel prettig bij voelt, en daar alles laten repareren. Zou wel duidelijk de voorgeschiedenis vertellen, zodat de andere dealer precies weet wat er aan de hand is. Mss ligt de oorzaak wel helemaal niet in de versnellingsbak.
Iig wederom heel veel sterkte voor Lech & vrouw.
Iig wederom heel veel sterkte voor Lech & vrouw.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- mauritsprince
- Leerling Mini lid
Bericht
Bak Mini.
Ik ben net terug van vakantie,dus ik heb zelf nog niet de kans gehad om met de Mini te rijden of diagnose te stellen.
Volgens mij wordt ik hier verkeerd begrepen,ik geef toch duidelijk aan ,dat we geen onderscheid maken.Welke klant het ook is,of die nu 1 klacht heeft of meerdere en of het nu voor 100e x is of voor de 1e x,de problemen moeten opgelost worden.Daar sta ik voor.Ik heb ook alleen maar gezegd,dat het makkelijk klagen is op een forum.Er zitten altijd twee kanten aan een verhaal.Ik beschuldig ook geen andere dealers en behandel iedere klant met respect,of het nu BMW of Mini is.Misschien moeten we eens met elkaar praten Lech.Ik sta overal voor open,maar ik kan me goed voorstellen,dat je er genoeg van hebt.Ik vind het wel een probleem,wanneer een klant ontevreden weg gaat zonder dat het probleem is opgelost.Hoe sommige dealers over klanten denken zou ik niet weten,maar daar heb ik het toch ook niet over gehad?Ik kan ook niet terug vinden waar staat dat dealers doodziek worden van sommige klanten.
Groetjes.
Volgens mij wordt ik hier verkeerd begrepen,ik geef toch duidelijk aan ,dat we geen onderscheid maken.Welke klant het ook is,of die nu 1 klacht heeft of meerdere en of het nu voor 100e x is of voor de 1e x,de problemen moeten opgelost worden.Daar sta ik voor.Ik heb ook alleen maar gezegd,dat het makkelijk klagen is op een forum.Er zitten altijd twee kanten aan een verhaal.Ik beschuldig ook geen andere dealers en behandel iedere klant met respect,of het nu BMW of Mini is.Misschien moeten we eens met elkaar praten Lech.Ik sta overal voor open,maar ik kan me goed voorstellen,dat je er genoeg van hebt.Ik vind het wel een probleem,wanneer een klant ontevreden weg gaat zonder dat het probleem is opgelost.Hoe sommige dealers over klanten denken zou ik niet weten,maar daar heb ik het toch ook niet over gehad?Ik kan ook niet terug vinden waar staat dat dealers doodziek worden van sommige klanten.
Groetjes.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nu even een vrolijke noot! 
Kreeg ik vandaag een telefoontje van mijn dealer over de lovende woorden betreft hun service. De auto was daar geweest ter reperatie en bij de factuur zat een reactiekaart om in te vullen wat men van de service vindt.
Het is in een relatie geven en nemen. Ik doe niet moeilijk, doen zij ook niet moeilijk en zo visa versa. Bijvoorbeeld leenauto: In principe krijg ik altijd een leenauto mee, maar soms sla ik deze af en vraag of iemand mij op 't station kan zetten want ik moet toch naar school. Zo heb ik weer iemand geholpen die voor zijn/haar werk een auto nodig heeft. Andere kant worden wij ook weer door hun gematst en snel geholpen als er iets is.

Kreeg ik vandaag een telefoontje van mijn dealer over de lovende woorden betreft hun service. De auto was daar geweest ter reperatie en bij de factuur zat een reactiekaart om in te vullen wat men van de service vindt.
Het is in een relatie geven en nemen. Ik doe niet moeilijk, doen zij ook niet moeilijk en zo visa versa. Bijvoorbeeld leenauto: In principe krijg ik altijd een leenauto mee, maar soms sla ik deze af en vraag of iemand mij op 't station kan zetten want ik moet toch naar school. Zo heb ik weer iemand geholpen die voor zijn/haar werk een auto nodig heeft. Andere kant worden wij ook weer door hun gematst en snel geholpen als er iets is.
- mauritsprince
- Leerling Mini lid
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ik wil toch wederom hier nog een keer melden dat ik net als LUV2XLR8 en Benno wel een fijne relatie heb met Breeman. Zowel met de vestiging op de Autostrada als de vestiging op Zuid. Het is een utopie om te veronderstellen dat er dealers zouden bestaan die alleen maar tevreden klanten hebben, hoewel ze daar uiteraard wel naar streven. Ik blijf het hele gedoe met de MINI van Lech vooral wijten aan de MINI zelf en niet aan welke dealer dan ook. Er is geen fabrikant, geen dealer, geen klant die vrolijk wordt van de zoveelste versnellingsbak binnen een paar duizend kilometer. Zo'n gevoel van onvrede en wantrouwen in het produkt dat daardoor onstaat is dan bijna niet meer om te buigen in een goed gevoel, tenzij alles ineens zou kunnen worden opgelost. In het geval van Lech wil dit maar niet lukken en gaat de 'zwarte piet' richting dealer. Maar geloof me de dealer wil ook niks liever dan dit opgelost zien.
Maar volgens mij beginnen we in dit topic met z'n allen in herhalingen te vervallen....
Maar volgens mij beginnen we in dit topic met z'n allen in herhalingen te vervallen....

"We've got a thing that's called...MINI love"
Onze sponsors