oke..!jbcola schreef:Ik heb er ook last van, in mindere mate wel.
Het wiel is enkel gecentreerd met de bouten ipv ook op de wielnaaf en dat heeft volgens mij trillingen.
Probeer het effe zonder je spacers, als je het dan nog hebt de wielen eens opnieuw laten balanceren (niet uitlijnen).
Als het dan nog niet goed is (zonder spacers) eens verder kijken of het niet aan die aandrijfas ligt zoals Berthil zegt.
Stap voor stap geraak je er wel
Adrenalin Junkie's COOPER "S" - FOR SALE
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
net even de voorwielen eraf gehaald, en de naaf / spacer e.d. schoongemaakt, daarna weer met spacers gemonteerd.
Maar nu heb ik ze in de lucht aangedraaid, dus dat ze echt helemaal in het midden gecentreerd zitten, net even een klein stukje gereden en het lijkt minder te zijn, maargoed, straks verder even kijken...
In hoeverre hoort het stuur van de Mini trouwens te trillen..?
Altijd wel iets -> naar de oneffenheden in de weg, of echt helemaal trilvrij?
Ik kan het me namelijk niet echt goed voor de geest halen hoe hij reed (ik rij in veel verschillende auto's...)
Maar nu heb ik ze in de lucht aangedraaid, dus dat ze echt helemaal in het midden gecentreerd zitten, net even een klein stukje gereden en het lijkt minder te zijn, maargoed, straks verder even kijken...
In hoeverre hoort het stuur van de Mini trouwens te trillen..?
Altijd wel iets -> naar de oneffenheden in de weg, of echt helemaal trilvrij?
Ik kan het me namelijk niet echt goed voor de geest halen hoe hij reed (ik rij in veel verschillende auto's...)

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
nou... nog steeds trillingen...
Bij 140 is het rijden gewoon klote.. dit was nooit..
Straks spacers voorkant eraf..
Bij 140 is het rijden gewoon klote.. dit was nooit..
Straks spacers voorkant eraf..

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
echt het stuur...jbcola schreef:Is het je stuur of je zetel die trilt?
Anders komt het van de achterkant

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou, ik had het dus bij mijn S Spokes, en ik dacht het ligt misschien wel aan het profiel, voorbanden zijn nog niet versleten, maar wel bijna.
Dus ik dacht, mooi, met die nieuwe wielen en banden ben ik er nu mooi vanaf... mooi niet dus
Zojuist de voorspacers eraf gehaald, trilling is er nog in lichte mate, dus morgen achterspacers eraf... (ga zo sporten, nu geen zin in...) en dan kijken, maar ik denk zelf niet dat het aan de spacers ligt, en dat het de aandrijfassen zijn ofzo...?
Zou het ook met de verlaging te maken kunnen hebben, dat er iets niet goed zit?
Maarja, anders gaat ie binnenkort op de S Spokjes zonder spacers naar de dealer, moet toch een apk hebben.
Dus ik dacht, mooi, met die nieuwe wielen en banden ben ik er nu mooi vanaf... mooi niet dus

Zojuist de voorspacers eraf gehaald, trilling is er nog in lichte mate, dus morgen achterspacers eraf... (ga zo sporten, nu geen zin in...) en dan kijken, maar ik denk zelf niet dat het aan de spacers ligt, en dat het de aandrijfassen zijn ofzo...?
Zou het ook met de verlaging te maken kunnen hebben, dat er iets niet goed zit?
Maarja, anders gaat ie binnenkort op de S Spokjes zonder spacers naar de dealer, moet toch een apk hebben.

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je het contact aanzet, zie je het aantal km's staan tot de volgende beurt. Als je dan op het km reset knopje drukt zie je het aantal dagen tot de remolie check (oid?) Nu zijn die aantal dagen bijna voorbij, moet ik dan een afspraak daarvoor maken? Hoe belangrijk is dat dat gecheckt wordt, of is het alleen geldklopperij?

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Na een tijdje kan er vocht in de remvloeistof komen. De rem werking kan minder worden door luchtbelletjes en oxidatie van het vocht kan lekkage veroorzaken.
Ik geloof dat je remvloeistof om de 2 a 3 jaar moet verversen?
Bij KwikFit kost het ongeveer 35,-euro
Correct me if i'm wrong.
Ik geloof dat je remvloeistof om de 2 a 3 jaar moet verversen?
Bij KwikFit kost het ongeveer 35,-euro
Correct me if i'm wrong.

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors