Ik vindt het erg jammer maar ik heb mijn daksticker moeten verwijderen ..
Heb al een aantal dagen last van 2 kraaien (of iets wat er op lijkt) die steeds weer op mijn dak neerstrijken en op mijn sticker gaan pikken ..
Ik werd helemaal gek van die beesten ..
Steeds als ik ze wegjoeg vlogen ze in een boom om vervolgens na 5 min weer terug op mijn dak neer te strijken ..
Sinds mijn sticker eraf is hebben ze er niet meer op gezeten ..
Tis wel weer kaal zo ...
Ben iig blij dat ik mijn avator nog heb thnx to Berthil ..
Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 17 mar 2009, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
@ maus - Daar ben ik dan weer net een te grote dierenvriend voor ondanks de hooligan trekjes bij deze beesten ..
Maar was er echt wel toe in staat na 500X naar buiten om ze weg te jagen .. Werd er moedeloos van ..
Ondanks dat ik het verhaal eigenlijk heel grappig vind, wel jammer van je daksticker!!! (grappig, omdat je niet van te voren kunt verzinnen dat er hooligan'kraaien zouden zijn die het op je daksticker zouden hebben gemunt!!)
Leuke foto's weer!! Staat erg stoer die zwarte velgjes!!
Jammer dat je bliksem er af is geer.....Vandaag trouwens nog een look a like zien rijden van de jouwe. Ook zwarte grill en zwarte willen in dezelfde kleur grijs
Nou, dat heb jij dan weer Gerard.
Dit verzin je gewoon niet.
Als iemand dit vooraf tegen je zegt dan zou je denken dat hij rijp is voor het gekkenhuis.
Balen ma, want ik vond het erg gaaf.
Maar zonder ist tie ook mooi hoor