Dealer belt:
Dealer: "heb je een speciaal foefje om de MINI te starten?"
Rein: "Nouja, contact maken en de startknop in duwen!"
Dealer: *doet alsof ie er nog nooit van gehoord heeft!*
iDD
De MINI avonturen van iDarkDesign
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan goed voorstellen dat je vertrouwen kwijt bent. Onze vorige mini (mcs) stond in het anderhalf jaar dat we hem gehad hebben ook 5 keer bij de garage voor van alles.
En als dat dan ook nog het dagelijks vervoer is van je vriendin snap je wel hou zat ik het ding was.
En als dat dan ook nog het dagelijks vervoer is van je vriendin snap je wel hou zat ik het ding was.
- MiniBeardie
- Be Mini
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Of iedere dag er 2 uur in rijd. Zoals ik.Hans J schreef:Kan goed voorstellen dat je vertrouwen kwijt bent. Onze vorige mini (mcs) stond in het anderhalf jaar dat we hem gehad hebben ook 5 keer bij de garage voor van alles.
iDD
- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gewoon ook wel een beetje pech hoor.. heb ik nu ook al een paar x achterelkaar gehad maar dat blijven auto's! Of het nou en MINI is of iets anders... en helamaal als je er zelf ook af en toe aan zit te modden. Never give up hope!
En al helemaal niet met zo een MINI als die van jou.. is toch echt een uniek exemplaar geworden inmiddels
Alles is te fixen

Alles is te fixen

- maus105
- Bonkey
Bericht
af en toe vraag je je af watvoor klonten er aan je auto werken en dat je die lui dan ook nog is zoveel geld moet betalen
iDarkDesign schreef:Dealer belt:
Dealer: "heb je een speciaal foefje om de MINI te starten?"
Rein: "Nouja, contact maken en de startknop in duwen!"
Dealer: *doet alsof ie er nog nooit van gehoord heeft!*
iDD

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Uitlaat zit weer. Beugel was losgekomen. Hebben ze vast heeeel profi terug gelast bij mijn vrienden de stealer. €100,- verder en hij zit top vast.
Laat ik de one-ball-mod maar ff zitten
(voor dat geld hadden ze hem er ook af mogen laten, maar ze waren vergeten te bellen)
iDD
Laat ik de one-ball-mod maar ff zitten

iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Het kan niet op! Vannacht heeft één of andere bokkelul mijn spiegel eraf gereden. Natuurlijk geen briefje achtergelaten. Net naar de stealer geweest, moeten ze de HELE unit vervangen! Maandag hebben ze het pas.
Ik schijt er echt van dat alles wat ik zelf aan die auto doe blijft fantastisch zitten en goed en alles wat origineel BMW is flikkert uit elkaar.
iDD
Ik schijt er echt van dat alles wat ik zelf aan die auto doe blijft fantastisch zitten en goed en alles wat origineel BMW is flikkert uit elkaar.
iDD
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
dude.. check ff NNP.be is mss goedkoper dan de dealer maar wat een ge-eikel zeg!!!
het zit niet echt mee!!!
succes man!
Cheers
Coen
iDarkDesign schreef:Het kan niet op! Vannacht heeft één of andere bokkelul mijn spiegel eraf gereden. Natuurlijk geen briefje achtergelaten. Net naar de stealer geweest, moeten ze de HELE unit vervangen! Maandag hebben ze het pas.
iDD
dude.. check ff NNP.be is mss goedkoper dan de dealer maar wat een ge-eikel zeg!!!

het zit niet echt mee!!!
succes man!
Cheers
Coen
- coendek
- Stoepsleutelaar
- iDarkDesign
- Transformer
Onze sponsors