Hallo, eindelijk heb ik mijn mini binnen! Ben er helemaal blij mee en dat ding rijd erg goed!
Maar nu heb ik 2 vraagjes. Ik zit een knop zitten links boven de teller in het midden (zelfde knop als de gevaren driehoek maar dan andere kant) waar is dat knopje voor? Het is een duitse auto en het boekje is duits!
En ik kan dat knopje nergens in het boekje vinden!
2e vraag is of er ook nederlandse gebruiksaanwijzing is voor de mini (pdf bestand ofzo)
Ik zal snel foto's maken van de Mini en zal deze posten bij 'show your ride'.
bedankt voor de reacties.
Handleiding NL?
- sander86
- Leerling Mini lid
Bericht
Nederlandse handleiding
Wie o wie heeft voor mij een handleiding van een Mini One uit juni 2003 (R50)?
Heb alleen de Duitse en dat gaat wel redelijk, maar Nederlands is toch net even gemakkelijker.
Alvast bedankt!
Heb alleen de Duitse en dat gaat wel redelijk, maar Nederlands is toch net even gemakkelijker.
Alvast bedankt!
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Als je een e-mail adres geeft (mag ook via pm), dan stuur ik wel je een PDF met de NL-handleiding 03-2003.
Re: Nederlandse handleiding
sander86 schreef:Wie o wie heeft voor mij een handleiding van een Mini One uit juni 2003 (R50)?
Alvast bedankt!
Als je een e-mail adres geeft (mag ook via pm), dan stuur ik wel je een PDF met de NL-handleiding 03-2003.
- Marcel-E
- 4 op een rij!
Bericht
@ Robert,
Ik zou ook graag een NL handleiding van je ontvangen per mail!
Heb een Mini One van 05-2003 (ook een Duitsertje) is dit de handleiding die je in PDF hebt?
Zo ja, dan stuur ook ik je even een PB met mijn mail adres! (mits je het goed vind)
Gr. Marcel
Heb een Mini One van 05-2003 (ook een Duitsertje) is dit de handleiding die je in PDF hebt?
Zo ja, dan stuur ook ik je even een PB met mijn mail adres! (mits je het goed vind)
Gr. Marcel
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Geen probleem hoor, ik stuur hem wel naar je MSN-(hotmail)-adres....
Marcel,Marcel-E schreef:@ Robert,
Gr. Marcel

- Marcel-E
- 4 op een rij!
Bericht
Top bedankt!
Ik heb hem ontvangen, leest toch een stuk prettiger!
Gr. Marcel
Ik heb hem ontvangen, leest toch een stuk prettiger!
Gr. Marcel
Robert schreef:Marcel,Marcel-E schreef:@ Robert,
Gr. Marcel
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
En voor degenen die de pdf in boekvorm wilt hebben, laat het me weten. Mijn pa werkt bij de copyservice en kan ze uitprinten. Iets groter dan het origineel, dubbelzijdig afgedrukt, maar passend in je mapje en lekker makkelijk voor in de auto.
Gaat om pdf die ik ook van Robert heb ontvangen, dus NL-handleiding 03-2003.
Uiteraard voor clubleden zonder kosten.
- mikkie23
- Be Mini
Bericht
Ook ik heb wel interesse! laat me maar weten wat je van me nodig hebt!
inboekvorm leest altijd makkelijker dan een pdf bestand!nepnerd schreef:En voor degenen die de pdf in boekvorm wilt hebben, laat het me weten. Mijn pa werkt bij de copyservice en kan ze uitprinten. Iets groter dan het origineel, dubbelzijdig afgedrukt, maar passend in je mapje en lekker makkelijk voor in de auto.
Ook ik heb wel interesse! laat me maar weten wat je van me nodig hebt!
Onze sponsors