Klacht erkent ik krijg een nieuwe Mini Parklane
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Klacht erkent ik krijg een nieuwe Mini Parklane
Smudde heeft vanmiddag even laten zien wat service betekend en ik krijg een nieuwe Mini Parklane. Dit heeft niets te maken, met een bedrijf op hemelen, Smudde heeft mijn vertrouwen niet beschaamd, dit noem ik echt service en als ik weer een nieuwe auto ga kopen, rijd deze jongen gewoon even 175 Km om, naar Enschede, ik ben blij dat mijn gevoel juist was omtrent Smudde, het zijn gewoon fijne mensen, Klasse! perfect geregeld. Ik blij en de vrouw blij.
- Braspenning Racing
- Mod virus alert!
Bericht
Gefeliciteerd!!! Goed opgelost......... nu maar genieten straks van de nieuwe ( en gelijk de vrouw erin zetten om te wennen)

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Dat is nog eens een goed bericht.
De zon
schijnt weer boven het forum. Ik vond het maar niks al dat gebakkelei hier zo. De lucht is weer opgeklaard boven Rotterdam. Luitjes, klink er vanavond maar 'ns op.
Dit is Supernieuws..

De zon

Dit is Supernieuws..

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Geen pech meer voor Lech
Proficiat Lech!
En straks lekker genieten in het najaar !
Smudde en MINI Nederland, goede service!
(PS. TBL krijgt dinsdag een nieuwe bak
)

En straks lekker genieten in het najaar !

Smudde en MINI Nederland, goede service!

(PS. TBL krijgt dinsdag een nieuwe bak

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Geen pech meer voor Lech
Coulance regeling van Dusseldorp Wim? Meen dat je net uit de Next garantie was?the blue lobster schreef:(PS. TBL krijgt dinsdag een nieuwe bak)
- annsPLD
- Leerling Mini lid
Bericht
Da's goed nieuws Lech.
Hopelijk genieten jullie dan net zo van je Parklane als ik nu.....
Heb 'm bijna een weekje en al helemaal verliefd.
Jullie zullen straks ook helemaal verliefd op jullie MINI zijn.
Hopelijk genieten jullie dan net zo van je Parklane als ik nu.....
Heb 'm bijna een weekje en al helemaal verliefd.
Jullie zullen straks ook helemaal verliefd op jullie MINI zijn.
Door de lens van mijn 300D zal m'n Mini One D Park Lane nog meer schitteren...
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Hee, die New Mini, alles goed? ik heb het de hele dag nog met mijn vrouw er over gehad, ik kan er ook niks aan doen dat ik Smudde gewoon een wereldzaak vind, die jongens maken het gewoon waar!, komen gewoon even helemaal uit Enschede, onder het mom, geeft niks meneer, als ze het in Rotterdam niet kunnen, dan komen wij toch even naar u toe! (hebben zij niet tegen mij gezegd, maar ik kreeg gewoon de indruk, dat voor hun echt de maat vol was). Kijk, dat geeft mij en mijn vrouw het vertrouwen, dat er toch bedrijven bestaan, die hun klanten hoog in het vaandel hebben staan. Vooral hoe die mensen zich dit allemaal aantrekken en wat Breeman schijnbaar niet kon!, deden die jongens in 1 dag, dezelfde middag stond er een expert van BMW/Mini bij hun op de stoep in Enschede en die zelfde middag was de nieuwe Mini Parklane geregeld. Ik blijf nog een aantal dagen met de leen Mini rijden, tijdens deze dagen, gaan die jongens van Smudde de Mini Parklane alsnog goed repareren en dan wordt de Mini gewoon van Enschede naar de klant (ben ik) in Rotterdam gebracht en in Oktober, wordt de Parklane, om niet, zoals dat heet, omgeruild voor een spiksplinter nieuwe Mini Parklane, met zilvergrijs dak, bonnetstripe en verchroomde S tankdop, want mijn vrouw wilde graag hetzelfde model en uitvoering weer terug en toen zei Smudde, dan gaan wij daar toch gewoon even aan werken mevrouw, nou en dat! hebben ze dan gewoon even gedaan, ik vind dit gewoon klasse en voel mij daar dan ook echt een klant.
Laatst gewijzigd door Lech op 19 aug 2006, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors