Hoe MINI-logo verwijderen ??
- Blont-007
- NMC Legend
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ida, ik kan alleen maar spreken voor de R56. Maar je zou het eventueel kunnen opwarmen met een fohn (kan je vast wel even van Paul lenen
) om de lijm wat week te maken. Dan met een visdraadje eronder komen. Met het draadje een soort snijdende beweging maken helemaal rondom. Bij de R56 zitten er zeker twee pinnetjes aan om het logo in de carroserie te laten vallen. Zie ook mijn topic hoe ze er uit zien.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
voor of achter?
De kit is op te lossen met wasbenzine en een visdraadje om er achterlangs te halen. Achter zitten er 2 pennetjes de achterklep in, maar geen schroeven. Voor volgens mij ook niet.
Je kan ook de kit goed heet fohnen, daarna een beetje wasbenzine en dat visdraadje er langs.
edit Volgens mij is het hetzelfde als de R56
iDD
De kit is op te lossen met wasbenzine en een visdraadje om er achterlangs te halen. Achter zitten er 2 pennetjes de achterklep in, maar geen schroeven. Voor volgens mij ook niet.
Je kan ook de kit goed heet fohnen, daarna een beetje wasbenzine en dat visdraadje er langs.
edit Volgens mij is het hetzelfde als de R56
iDD
- Bsim67
- Be Mini
Bericht
Pay your local pettycash criminal.....
Idd fohntje en visdraad en als je heel veel lef hebt met een superscherp hobbymesje (OLFA) erachterdoor snijden. Restjes met wasbenzine verwijderen en dan een beetje waxen voor een bling bling resultaat!

Idd fohntje en visdraad en als je heel veel lef hebt met een superscherp hobbymesje (OLFA) erachterdoor snijden. Restjes met wasbenzine verwijderen en dan een beetje waxen voor een bling bling resultaat!
Compressed air is GREAT!!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
die logos die wij hebben hebben ook twee pinnetjes dus.........
no problem.... ik neem aan dat er een custom-made terug opkomt toch blonT..
JE GAAT ER ONGETWIJFELD WEER WAT BIJZONDERS VAN MAKEN.
gr, pc
me too

-The MINI is simply too beautiful to be true-
WoK schreef:maar dan zit je natuurlijk nog wel met die gaatjes......
of hebben jullie daar nu opeens ook een truc voor (zonder las werk)
die logos die wij hebben hebben ook twee pinnetjes dus.........

gr, pc

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
ik ga er strakkies ff naar toe.....
Let you know!
gr, PC

hihi ale wat moesten we zonder onze Nick......Blont-007 schreef:Komt idd iets custommade terug op![]()
Kijk en huiver!!!![]()
![]()
Bedankt voor de tips!!!

ik ga er strakkies ff naar toe.....

gr, PC

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors