Dankjewel. Ik heb je net een berichtje gestuurd via de MU website voordat ik me realiseerde dat jij het wasquattro gmbh schreef:Volgens mij ben je ondertussen al wel van een plekje verzekerd![]()
Ik moet overigens terugkomen op de Rota's. Ze staan een stuk beter als ik dacht, het zwart/carbon komt mooi terug nu
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb een Innovate LM-2 aangeschaft. Dit is een breedband lambda-meter die ook de boordcomputer kan uitlezen via OBD en alles opslaan op een SD kaartje tijdens het rijden zonder aparte laptop. Dit is zeg maar het sluitstuk van de Innovate apparaten die ik er nu in heb zitten (LMA-3 en LC-1). De LC-1 is al een breedband lambda meter voor permanente inbouw en ter vevanging van de eerste Mini lambdameter dus die blijft gewoon zitten. De LM-2 sluit ik aan als ik naar het circuit of Duitse Autobahn ga om eens alle waarden op te nemen om thuis nog eens terug te kijken en eventueel in een HD-film zichtbaar maken

Onderstaande worden worden nu door de LM-2 geregistreerd, van links naar rechts:
Toerental (analoog via shiftlight-kabel en LMA-3)
EGT is Exhaust Gas Temperature (analoog via LMA-3)
Side G, zijdelingse G-krachten (anaoog via LMA-3, zien wanneer er een bocht is)
Snelheid (digitaal via OBD poort)
AFR, Air Fuel Ratio (analoog via LC-1)
Boost, compressordruk in absolute bars (dus met buitendruk, analoog via LMA-3)
IAT, Inlet Air Temperature (inlaatluchttemp. na compressor, digitaal via OBD)
Ignition Advance (onstekingsvervroeging, wordt terug geschroeft bij te hoge IAT of pingelen)

Verder liggen deze plastic jongens nog klaar. Ik heb oprijbokken van 1,5 meter lang en 40cm hoog gekocht. Als ik tijd heb gaan in ieder geval de bodemplaten van de R56 er alvast onder.

Onderstaande worden worden nu door de LM-2 geregistreerd, van links naar rechts:
Toerental (analoog via shiftlight-kabel en LMA-3)
EGT is Exhaust Gas Temperature (analoog via LMA-3)
Side G, zijdelingse G-krachten (anaoog via LMA-3, zien wanneer er een bocht is)
Snelheid (digitaal via OBD poort)
AFR, Air Fuel Ratio (analoog via LC-1)
Boost, compressordruk in absolute bars (dus met buitendruk, analoog via LMA-3)
IAT, Inlet Air Temperature (inlaatluchttemp. na compressor, digitaal via OBD)
Ignition Advance (onstekingsvervroeging, wordt terug geschroeft bij te hoge IAT of pingelen)

Verder liggen deze plastic jongens nog klaar. Ik heb oprijbokken van 1,5 meter lang en 40cm hoog gekocht. Als ik tijd heb gaan in ieder geval de bodemplaten van de R56 er alvast onder.

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Heel vet, ben erg benieuwd naar de waardes!
kan je er ook mee resetten enzo? of alleen lezen?
iDD
kan je er ook mee resetten enzo? of alleen lezen?
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Volgende meet maar even meenemen. Ik heb nog een lampje 
ben benieuwd naar de underbody montage.
iDD
ben benieuwd naar de underbody montage.
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zal een foto van de oprijbokken maken als de Mini er op staat.
Zelfs met de 1,50 meter lange bokken moet ik er nog een 2,5cm plankje voor gaan leggen om er op te komen met de voorkant. Ze waren wel prijzig maar met de oprijbokken van 25 Euro gaat het zeker niet lukken om er op te komen.
Zelfs met de 1,50 meter lange bokken moet ik er nog een 2,5cm plankje voor gaan leggen om er op te komen met de voorkant. Ze waren wel prijzig maar met de oprijbokken van 25 Euro gaat het zeker niet lukken om er op te komen.
Onze sponsors