De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik probeerde het aan te passen, maar dan krijg ik een error.
Thanks Berthil! Always a pleasure. Now show me hoe je in GODSNAAM 6000+ requests krijgt!
oh wow, al 27!
iDD
Thanks Berthil! Always a pleasure. Now show me hoe je in GODSNAAM 6000+ requests krijgt!
oh wow, al 27!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb vandaag aardig zitten sleutelen. Engine damper in het vet gezet, spiegel er terug op geschroefd, binnen het eea schoongemaakt en vast gezet. Vanavond nog ff die achterstrut er op zetten voila!
Ik kwam er wel achter dat de zekering van mijn underbodykit is doorgebrand, maar dat ook de connector naar de klote is. Die moet ik vervangen.
Misschien dat ik het toch wel weer leuk ga vinden!
iDD
Ik kwam er wel achter dat de zekering van mijn underbodykit is doorgebrand, maar dat ook de connector naar de klote is. Die moet ik vervangen.
Misschien dat ik het toch wel weer leuk ga vinden!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht

zo zag het er dus uit. Nu heb ik ff zitten klooien en de schroeven pakken alle 3 makkelijk weer terug er in. Alles werkt ook gewoon. Maandag krijgt de stealer een belletje dat de spiegel unit niet nodig is. Zit er prima op zo.
iDD

zo zag het er dus uit. Nu heb ik ff zitten klooien en de schroeven pakken alle 3 makkelijk weer terug er in. Alles werkt ook gewoon. Maandag krijgt de stealer een belletje dat de spiegel unit niet nodig is. Zit er prima op zo.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
There we go!

Ik heb de rubbers aangepast en er weer op geplaatst. Het ziet er niet uit! haha.
iDD..... morgen mee rijden!

Ik heb de rubbers aangepast en er weer op geplaatst. Het ziet er niet uit! haha.
iDD..... morgen mee rijden!
Onze sponsors