Nieuwe MINI Cabrio's gespot
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
heb er hier in de showroom al eentje zien blinken, maar mag het officieel nog niet misschien?
- crossbytje
- Bijna verslaafd
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Jaja, een grijze S in de showroom, met black bullet velgen.
ben er nog eens gepasseerd, nog niet ideaal, teveel reclame tussen de mini en het raam...

ben er nog eens gepasseerd, nog niet ideaal, teveel reclame tussen de mini en het raam...

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Vind de mijne veeeel vrouwelijker..... sexy......
moet ik toch echt van dichtbij bekijken..... Nice spot Jur!!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
ajjjjjj ik moet er wel aan wennen.....Jurgen schreef:Ik heb er eentje in het wild gespot op nummerplaat al

moet ik toch echt van dichtbij bekijken..... Nice spot Jur!!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nee introductiemodellen kiezen wij niet jammer genoeg... lol... 
erg e! Want idd, wij moeten ze wel kopen haha...
Maargoed, ik heb ook wel een mooie S in dark silver zoals hierboven, een zwarte met beige en een mooie blauwe met bruin (waar ik ook wel eens mee ga rijden als de zon terug is lol
fotos staan trouwens op de link in m'n handtekening

erg e! Want idd, wij moeten ze wel kopen haha...
Maargoed, ik heb ook wel een mooie S in dark silver zoals hierboven, een zwarte met beige en een mooie blauwe met bruin (waar ik ook wel eens mee ga rijden als de zon terug is lol

fotos staan trouwens op de link in m'n handtekening

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Ja toen ik het bericht plaatsen dacht ik van ja bij ons is dat toch juist hetzelfde, als apple nieuwe producten aankondigd staan er een dag tot een paar dagen later die producten in onze winkel. De demo modellen kunnen wij ook niet kiezen, zo staat nu onze winkel vol met de topmodellen
Krijg je wel wat korting op maar toch
Verlies gaat apple er niet aan maken.
Maar ik veronderstel dat je die demo wagens ook wel een korting krijgt van MINI omdat je ze niet kunt kiezen.

Maar ik veronderstel dat je die demo wagens ook wel een korting krijgt van MINI omdat je ze niet kunt kiezen.
Onze sponsors