Jurgen schreef:Jij moet veel zeggen Dickjbcola schreef: Velgen gewoon houden gast!![]()
![]()
De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
- Locatie: Amsterdam
Bericht
Als ie stijf genoeg is misschien maar eens een bandje optillen en een foto maken
iDD
Ja ik denk dat ik ook op die conclusie uit ga komen. Gelukkig ook niet lelijk, maar toch.jbcola schreef: De auto word nog stijver en je kan hem beter gooien in de bochten![]()
![]()
Velgen gewoon houden gast!
Als ie stijf genoeg is misschien maar eens een bandje optillen en een foto maken
iDD
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: In die Heimat
Bericht
Totaal niet mijn smaak de REINmobiel, maar wat vind ik 'm tegelijkertijd toch gaaf! Gewoon houden joh die wielen! Hoort bij jou en krijg er toch niet meer veel meer voor terug. Geld lekker houden voor ander setje wielen voor volgende auto.
Ik snap het wel. Had ook bijna R95 wielen gekocht voor de MINI, maar dat geld zit nu mooi in de wielen die ik nu onder de Beemer heb. Op straat zie ik trouwens weinig 1 series rijden met 18" wielen, allemaal 16" of 17".
Aanrader rubbers: Bridgestone Potenza RE 050
Destijds aangeraden door mijn bandenboer. Veel Impreza rijders rijden ermee en ben toen eens op Impreza forum gaan snuffelen. Werd idd veel over dat type band gesproken. Was er erg tevreden mee!
Ik snap het wel. Had ook bijna R95 wielen gekocht voor de MINI, maar dat geld zit nu mooi in de wielen die ik nu onder de Beemer heb. Op straat zie ik trouwens weinig 1 series rijden met 18" wielen, allemaal 16" of 17".
Aanrader rubbers: Bridgestone Potenza RE 050
Destijds aangeraden door mijn bandenboer. Veel Impreza rijders rijden ermee en ben toen eens op Impreza forum gaan snuffelen. Werd idd veel over dat type band gesproken. Was er erg tevreden mee!
- iDarkDesign
- Transformer
- Locatie: Amsterdam
Bericht
Vanmorgen de eerste kilometers met de strut afgelegd. Het is duidelijk merkbaar. De auto gaat veel makkelijker rechtdoor en het insturen is iets zwaarder geworden (meer weerstand) met als resultaat dat je hem veel strakker een bocht in gooit. Waar de auto normaal gesproken aan het onderstuur begon trekt ie hem nu zo de bocht in. Echt top!
Het smeren van de Engine Damper had ik VEEEL eerder moeten doen. Al het gepiep en gekraak is weg.
Ik ben hier en daar offertes aan het opvragen. 215/35/R18. Ik hoor veel goeds over Toyo Proxo. Ff de prijs afwachten.
iDD
Dat ga ik wellicht nog doen.Che schreef:Hahaha......ik dacht al ..... hoe heeft ie die rubbers teruggeplaatst........ had zelf geen zin om erin te gaan snijden.......je kunt ze natuurlijk wel helemaal wegsnijden daar waar de houders vd stang zitten.
Ziet er toppie uut !
Vanmorgen de eerste kilometers met de strut afgelegd. Het is duidelijk merkbaar. De auto gaat veel makkelijker rechtdoor en het insturen is iets zwaarder geworden (meer weerstand) met als resultaat dat je hem veel strakker een bocht in gooit. Waar de auto normaal gesproken aan het onderstuur begon trekt ie hem nu zo de bocht in. Echt top!
Het smeren van de Engine Damper had ik VEEEL eerder moeten doen. Al het gepiep en gekraak is weg.
Ik ben hier en daar offertes aan het opvragen. 215/35/R18. Ik hoor veel goeds over Toyo Proxo. Ff de prijs afwachten.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
- Locatie: Amsterdam
Bericht
iDD
geen velgen; Banden. Denk dat ik inderdaad deze velgen hou. Ik kan niet echt iets vinden wat ik helemaal te gek vind en waar ik de prijs juist van vind.maus105 schreef:van welke velgjes heb je prijzen opgevraagt?
iDD
Onze sponsors

















