Met de mini is altijd leuker

Normaal zou ik ook met de trein gaan, maar door allerlei omstandigheden is de MINI in dit geval (denk ik) toch praktischer. Ik kan echter zondag echter natuurlijk in in Rotterdan Centrum komen met de auto. Daarom zoek ik een P+R in het zuiden van Rotterdam om van daaruit snel met de trein naar het centrum te komen en vv.MINIJCW schreef:Vanaf Eindhoven met de trein...oeps Coen wat zeg je nou![]()
Met de mini is altijd leuker
pb de deur uit naar CoperdriverArjan schreef:@ MINIboard: stuur even een PB naar Cooperdriver. Die woont aan de rand van het parcours volgens mij en weet vast wel een mooi plekkie om de MINI te stallen.
(ik weet alleen niet of hij op vakantie is momenteel)
Je mag hem bij mij in de straat parkeren en ik wil je dan wel afzetten bij het station als je wilt hier 5 minuten rijden vandaan.Miniboard schreef:Als ik zondag met de Mini naar Monaco a/d Maas wil komen (Vanuit ri.Eindh. /Den Bosch). Waar kan ik mijn auto dan het best parkeren, zodat ik van daaruit het laatste stukje met de trein/metro kan gaan.
Welke P+R aan de zuidkant van Rotterdam zou het best (en snelst) zijn met voldoende parkeerplaatsen?
Of kan ik mijn auto misschien beter in breda of dordrecht parkeren en van daaruit met de trein naar Rotterdam gaan?
Ben eigenlijk Kwaliteits Manager in de ruimste zin van het woord,Maaij schreef:Had dat een reden dan je de laatste tijd zo goed bezig was?
Onze sponsors