Greetz BigD
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Eerst even de bodemplaten er onder en daarna de accu in de kofferbak onderbrengen.
Ik zoek ook nog een tweedehands R56 sportuitlaat voor dit project (Alta, Milltek e.d., geen Works).
Die diffuser staat ook op de foto met de bodemplaten.Thomas schreef:Las ik nou ergens dat je een tijdje geleden ook een diffuser had gekocht? Zo ja, wanneer komt die er onder?Gaat wel heeeeel dik staan denk ik!
Eerst even de bodemplaten er onder en daarna de accu in de kofferbak onderbrengen.
Ik zoek ook nog een tweedehands R56 sportuitlaat voor dit project (Alta, Milltek e.d., geen Works).
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Denk wel dat die uitlaat moeilijk gaat worden, kun je niet gewoon een stock uitlaat gebruiken? En als dan alles past gaan kijken naar een andere?
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
De stock uitlaat is echt te klein van diameter achter de 63 mm MTH spruitstuk. Zelfs de R56 Works uitlaat is met 58 mm te klein. Ik heb nog even tijd, als tweedehands niet lukt koop ik een nieuwe. Maar als ondertussen iemand zijn R56 met Alta/Milltek/Supersprint uitlaat verkoopt en de uitlaat los wil verkopen dan hoor ik dat heel graag 
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maar kun je niet een dikkere pijp op een gewone cooper S Einddemper lassen? lijkt me goedkoper dan een tweedehands alta.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb intussen ook een Wiechers rolkooi 'geregeld'
De diffuser wil ik er eigenlijk deze zomer wel op hebben.
Daarna moet er echt wat aan het gewicht gedaan worden maar alleen als de Cabrio er is.
Bovendien wil ik de Milltek gebruiken voor de Cabrio dus heel laten
Tsja, wanneer is die 'af'jbcola schreef:Welke is de streefdatum om de Mini af te hebben?
Ik heb intussen ook een Wiechers rolkooi 'geregeld'
De diffuser wil ik er eigenlijk deze zomer wel op hebben.
Daarna moet er echt wat aan het gewicht gedaan worden maar alleen als de Cabrio er is.
R53 uitlaat loopt in een bocht en is eigenlijk 3 dempers. R56 is straight naar achteren.biermagnaat schreef:Maar kun je niet een dikkere pijp op een gewone cooper S Einddemper lassen? lijkt me goedkoper dan een tweedehands alta.
Bovendien wil ik de Milltek gebruiken voor de Cabrio dus heel laten
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Aha, ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. succes met het project! Lijkt me echt donders veel werk.
Onze sponsors