S-line sideskirts (pag16)
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Schitterende kar, zeker met die wielen. Nog steeds de enige 5 serie met Le Mans die ik heb gezien.
Ik bedenk me ineens dat jij de Commando's nog van me zou krijgen. Ga ik meteen even regelen!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Echt een hele gave kar! Gedurft en bruut, maar alles nog net mooi in de juiste proporties.
Bij de zoektocht naar wielen voor onder mijn BMW kwam ik heel veel replica M5 velgen tegen: dit was voor mij een no-go-go aangezien ik erg donker haar heb...
Zowiezo wilde ik geen replica wielen. Nu origineel BMW wielen die trouwens ook van BBS zijn.
Nee, juis goed zo! Anders krijg je zo'n 'Mocro Flavour'-achtige taferelen. Dat zou voor de reden zijn om een BMW altijd in station te nemen: de foute types rijden er niet in waardoor model niet snel ouderwets wordt.speedy schreef:super strak !!! alleen die wielen hadden wel 20" mogen zijn op een grote stationbbs staat super maar vind het toch een klein beetje te kein
Bij de zoektocht naar wielen voor onder mijn BMW kwam ik heel veel replica M5 velgen tegen: dit was voor mij een no-go-go aangezien ik erg donker haar heb...

- 320d touring
- BBQ hulpkok
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nice
Erg strak zo...past goed bij die strakke fiets...had ze ook voor mn 745, maar is er nooit van gekomen ze te monteren
Superrr station by the way!

Erg strak zo...past goed bij die strakke fiets...had ze ook voor mn 745, maar is er nooit van gekomen ze te monteren

Superrr station by the way!
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Marcel,
Mooi hoor die witte ringen.
Ziet er veel beter uit zo.
Annet
(doe je de andere kant ook nog)
Annet

- 320d touring
- BBQ hulpkok
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
misschien kun je wat doneren ?
Als ik weer centen hebBMW X3 schreef:Marcel,
Annet

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Helaas het geld potje is na ons modje geheel leeg.320d touring schreef:Als ik weer centen hebBMW X3 schreef:Marcel,
Annet
(doe je de andere kant ook nog)misschien kun je wat doneren ?

Onze sponsors