Dank, Supertje (de Giulia voor niet-ingewijden) is inderdaad heerlijk, met 150 pk, 1000 kilo, een sper op de achterwieltjes, een Koni onderstel en meer lekkers is dat 100% pret ik dacht daardoor wel een dagelijkse auto te kunnen rijden die iets normaler is. De Punto is een absolute aanrader in zijn klasse als je lekker dagelijks vervoer wilt overigens.
Toch is er teveel de drang naar lekker hobbelen en sturen...
Carlo, binnenkort sleutels van R53 in handen!
- Carlo Abarth
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Fiat Grande Punto Sport - 2007 | Fiat Panda 110HP Sport - 2007 | Alfa Romeo Giulia Super - 1972
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom Carlo,
Leuk om iets directer contact te kunnen hebben met 'de man uit dat boekje'... Een tijdschrift waar ik overigens al enige jaren met veel plezier een abonnement op heb.

Leuk om iets directer contact te kunnen hebben met 'de man uit dat boekje'... Een tijdschrift waar ik overigens al enige jaren met veel plezier een abonnement op heb.
Mag ik hieruit opmaken dat Coen je voicemail met enige regelmaat van een boodschap voorziet?Carlo Abarth schreef:Ja, je nummer staat onder sneltoets #1 hoor!

- Carlo Abarth
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Haha, nou laat ik dan niet overdrijven, onder de '2', hah...
Over niet al te lange tijd hoop ik dus een R53 te kunnen presenteren in Auto& Tuning, nogmasls: het streven is 2, 3 maanden maar wie weet gaat het allemaal weer vlotter.
Leuk om te horen ook dat het blad bevalt! We proberen steeds meer de serieuze tuning te pakken al is dat in een klein land als Nl best moeilijk soms...
Over niet al te lange tijd hoop ik dus een R53 te kunnen presenteren in Auto& Tuning, nogmasls: het streven is 2, 3 maanden maar wie weet gaat het allemaal weer vlotter.
Leuk om te horen ook dat het blad bevalt! We proberen steeds meer de serieuze tuning te pakken al is dat in een klein land als Nl best moeilijk soms...
Fiat Grande Punto Sport - 2007 | Fiat Panda 110HP Sport - 2007 | Alfa Romeo Giulia Super - 1972
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Carlo,
Welkom op deze gezellige site
Een aantal jaren terug heeft mijn Golf 4 TDI ook nog in jullie blad gestaan.
( Weliswaar in "Lezers en hun auto")
Ik heb een Mini voor de vrouw gekocht,en ben zelf ook helemaal enthousiast geworden van deze auto
Ik ben benieuwd wanneer ik mijn Polo GTI Cup Edition ga inruilen voor een Mini

Welkom op deze gezellige site

Een aantal jaren terug heeft mijn Golf 4 TDI ook nog in jullie blad gestaan.
( Weliswaar in "Lezers en hun auto")
Ik heb een Mini voor de vrouw gekocht,en ben zelf ook helemaal enthousiast geworden van deze auto

Ik ben benieuwd wanneer ik mijn Polo GTI Cup Edition ga inruilen voor een Mini

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Carlo,
Als je hetzelfde virus als Coen hebt, dan zal dat allemaal wel vlotter gaan met de MINI

Mooie Italiaanse bolides heb je daar zeg.
Zo'n Panda 100HP heeft bij ons ook op het lijstje gestaan, maar het is toch de MINI geworden 
Succes met de zoektocht naar een mooie MINI!
Als je hetzelfde virus als Coen hebt, dan zal dat allemaal wel vlotter gaan met de MINI

Mooie Italiaanse bolides heb je daar zeg.

Succes met de zoektocht naar een mooie MINI!

- Carlo Abarth
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Haha, meestal wel inderdaad maar heb me deze keer voorgenomen er echt de tijd voor te nemen...
Panda is een heerlijk gooi en smijt ding, lekker vlot met 112 pk en het zesbakje en toch praktisch met de vier deurtjes, zelfs met de gemonteerde schroefset is er nog prima met vier personen te rijden.

Panda is een heerlijk gooi en smijt ding, lekker vlot met 112 pk en het zesbakje en toch praktisch met de vier deurtjes, zelfs met de gemonteerde schroefset is er nog prima met vier personen te rijden.
- Carlo Abarth
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Hey Frankie,
Kan het me voorstellen hoor, een 147 GTA kriebelt bij mij ook vaak zat! Ik rij ongeveer 30.000 km per jaar en heb niet weer zin in 1 op 7 ofzo. Het is maar het dagelijks vervoer, daarvoor wil ik een fun-auto met normale vaste lasten. Het is heel wat dat er een niet-Italiaan op de stoep komt. Zelf een prachtige GTV (grijs met rood leder) 916 gehad en een 166 3.0 V6. Dus snap je keus hoor!
De Giulia is inderdaad de ex-Ewoud Giulia, sinds november 2005 in mijn bezit. Zal voor die auto nooit meer naar het postkantoor hoeven om hem over te schrijven want die gaat nooooit meer weg.
Kan het me voorstellen hoor, een 147 GTA kriebelt bij mij ook vaak zat! Ik rij ongeveer 30.000 km per jaar en heb niet weer zin in 1 op 7 ofzo. Het is maar het dagelijks vervoer, daarvoor wil ik een fun-auto met normale vaste lasten. Het is heel wat dat er een niet-Italiaan op de stoep komt. Zelf een prachtige GTV (grijs met rood leder) 916 gehad en een 166 3.0 V6. Dus snap je keus hoor!
De Giulia is inderdaad de ex-Ewoud Giulia, sinds november 2005 in mijn bezit. Zal voor die auto nooit meer naar het postkantoor hoeven om hem over te schrijven want die gaat nooooit meer weg.
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Hoi Carlo,
Dat met die grijns naar het werk moet lukken hoor. Zo rijd ik ook iedere dag rond, hahaha.
Succes met "rustig" oriënteren.
Dat met die grijns naar het werk moet lukken hoor. Zo rijd ik ook iedere dag rond, hahaha.
Succes met "rustig" oriënteren.

- Carlo Abarth
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Zo, vanmiddag een proefrit gemaakt met een eind-2003 S, heerlijk! Ding is van een enorme pietje-precies die hem over een week ofzo inruild op een nieuwe Alfa Spider. Een DS met wit dak en spiegels, half leer, xenon, cruise-control, etc.
Gaat hem vrijwel zeker worden, maandag laatste kleine dingetjes... De Punto ruil ik in. De mini is een orig. Nl auto, dealer onderhouden en 67000 gereden. Meer info volgt als de puntjes op de I staan.
Gaat hem vrijwel zeker worden, maandag laatste kleine dingetjes... De Punto ruil ik in. De mini is een orig. Nl auto, dealer onderhouden en 67000 gereden. Meer info volgt als de puntjes op de I staan.
- Carlo Abarth
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Misschien beetje onduidelijk, hij heeft hem al ingeruild maar hangt even af van wanneer het kenteken komt...
- Carlo Abarth
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Je ziet hem snel zodra hij er is! Overigens las ik hier ergens iets over de snelheid in de toerenteller en dat dat vanaf de facelift was maar dit exemplaar heeft het ook, wel prettig!
Onze sponsors