Ik begreep dat jullie vragen hadden over betaling van de kosten. Het is het handigst als iedereen op zaterdag betaalt, afhankelijk van de genoten verwenbehandelingen. Zo hebben we geen gedoe met 'is wel overgemaakt, maar wij zien het nog niet op de bank', of 'betaald voor 1 behandeling, maar heb er twee genoten' (of andersom). Wij schrijven kwitanties uit, net zoals de vorige keer, dan is het helemaal voor de bakker.
En verder (maar ik stuur later nog wel een extra reminder) is het handig als jullie eind van de week alvast jullie MINI een goede poetsbeurt geven. Zaterdagochtend beginnen we dan (in de werkplaats) met het wassen van de auto's, maar dat kan sneller gebeuren als het grove vuil er al af is. (rare opmerking wellicht, want geen van jullie rijdt denk ik ooit met een ècht Vieze MINI rond ...

Verder verwachten we jullie dus om 10 uur. Dan eerst MINI's wassen, waarna de lakveredelingworkshop. Daarna vullen we onze buiken (mmm

Voor wie nog weten wil waar wij te vinden zijn, kijk op: http://www.autoherstel.nl/Contact.html . Heb je Google Earth, dan kan je het pand en de route ook Virtueel bekijken.
heb je nog vragen of opmerkingen, laat het mij gerust even weten!
Groet en tot zaterdag,

PS: Let ook op mijn 'profiel'..... eindelijk is het ervan gekomen om ook mijn eigen MINI aan mijn profiel te hangen (graaf niet te diep in de gegevens, want ik heb niet alle exacte kenmerken ingevuld, vind het al leuk dat er een plaatje voor mijn bericht staat