TBL gestrand in Duitsland. Tot slot foto's van de operatie!

Van alles over de 1ste generatie MINI.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

30 mar 2009, 18:37

jeetje wat verrot zeg :| en dat nog in het buitenland ook maakt het altijd extra vervelend :|

hoop dat de TBL toch op de been komt en snel weer op events verschijnt en idd MU moet zoiezo geen probleem zijn al dan niet zonder de TBL :wink:

Succes wim

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2009, 18:39

Heey Wim, sterkte! Kon gister wel opmaken uit die woorden die je bij 100 km per uur probeerde te zeggen dat het niet goed was. En toen was je ook nog eens hevig undercover met miniboard en Marga in de TT en jij in de MB B klasse. Had je echt niet herkend in eerste instantie!

Hopelijk kunnen ze het maken voor je en anders is het tijd om een andere uit te zoeken. Maar ik kan me goed voorstellen dat het verlies heel erg zeer doet! Was toch wel leuk om jullie even te spotten :D

Sterkte iig en spreken elkaar snel weer!! :D
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2009, 18:56

Wim, dat is mindere nieuws.
Hopen dat het toch meevalt en dat ik binnenkort The Blue Lobster weer in Apeldoorn rijdend kan bewonderen.
Succes
coendek
Stoepsleutelaar

30 mar 2009, 19:21

HOLY CRAP :shock: :shock:
dit zijn juist dingen die we niet willen horen!! :(

sterkte Wim!!

groeten

Coen
MiniBeardie
Be Mini
Be Mini

30 mar 2009, 19:39

Ai, dat klinkt niet goed. Gelukkig heeft het je vakantie niet verpest.

En zoals Berthil al zegt: alles is te repareren. TBL is het zeker waard.
Die Remus-pijpjes moeten weer brullen :D

Groetjes, Ron
Martin
4 op een rij!
4 op een rij!

30 mar 2009, 19:44

Hey Wim,

Wat lees ik nu. Hebben we net de zondag ervoor nog gesproken over de mini die je nooit in de steek laat en nu gebeurd dit.

Zoals Berthil al schreef, het is altijd te maken en de auto is het waard om weer in volle glorie te worden hersteld. :wink:
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2009, 19:45

Nou Wim klinkt inderdaad niet erg goed. Hopelijk is TBL nog wel te reanimeren en kan je er snel weer van gaan genieten.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2009, 20:07

Wow Wim,

Wat een verhaal! :(
Sterkte met alles en zal voor je duimen dat TBL weer mooi rond kan tuffen! :wink:
Boudie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

30 mar 2009, 20:17

@Wim
Dat is een vervelende ervaring die je hebt gehad.
Hopelijk valt het mee,de schade.En last but not least ,een goede garage/monteur !
Sterkte
Boudewijn
Afbeelding
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2009, 20:21

Zie het nu pas :?
Sterkte wim, zo te horen wordt het wel een ruilblokje.
TBL moet wel blijven natuurlijk :wink:
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mar 2009, 20:27

Sterkte Wim! Hopelijk valt de schade mee, en blijft TBL op de weg!
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mar 2009, 20:38

Wim wat lees ik nou.. :shock: :shock:

zal voor je duimen. hoop dat echt dat het meevalt. sterkte.

ragg
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Aldwin
4 op een rij!
4 op een rij!

30 mar 2009, 20:56

WTF gelukkig ruimte om langs de rechterkant te komen,

Succes ermee...
TBL zal nooit meer dezelfde zijn :cry:
Kan er alleen maar beter/sterker uitkomen :mrgreen:

hopelijk vallen de kosten mee !
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2009, 21:03

Ai, dat is even flink balen :cry:. Hopelijk valt het allemaal mee en zien we TBL weer snel in topstaat terug.

Sterkte Wim!
Afbeelding
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2009, 21:06

Tja, als reisgenoot, met mijn TT schuin achter TBL op de 3e baan rijdend, zag ik het allemaal voor mijn ogen gebeuren. Ik zag TBL plotseling stilvallen en afzwenken naar de vluchtstrook, probeerde nog even hem te volgen naar de vluchtstrook maar dat was levensgevaarlijk bemerkte ik al snel. Het verkeer raasde daar werkelijk gigantisch hard voorbij, is ook een stuk Autobahn net voor Karlsruhe waar geen snelheidslimiet geldt.
Ben dus maar rustig, alsmaar kijkend in mijn achteruitkijkspiegel, naar de eerstvolgende parkeerplaats gereden.

Kon van daaruit weinig méér bieden dan de 'plaats delict' :wink: door te geven aan mijn gestrande reisgenoten. Ondertussen allerlei plannen smedend, zoals terugrijden en er achter gaan staan :s, TT laten staan en via de vluchtstrook teruglopen, 2x :s .
Dat wachten en vooral die onzekerheid, ondanks enkele geruststellende smsjes, maakte het één van de zwaarste beproeving die ik op mijn reizen heb meegemaakt. Natuurlijk in geen verhouding, ik zat warm en droog :wink: , dan de koud en nattigheid die mijn maatjes in het bos moesten doorstaan :( .

Maar gelukkig, na een paar uur wachten, zie ik mijn reisgenoten nat, koud maar in goede gezondheid :yeah in de takelwagen de parkeerplaats oprijden. Omdat Nico N. zo van slag was, begrijpelijk, was het aan mij de trieste taak om beeld- en filmmateriaal te maken van onze alom geliefde Lobster.
Gelukkig heeft Nico N. zich in de daarop volgende dagen zich meer dan gerevancheerd met geweldige beelden van mijn TT en andere mooie foto-momenten (more to come!!). Onze blauwe sliep met 'zun keske' naast zich in bed om maar geen :Foto te missen in het schilderachtige Grindelwald:mrgreen: .
En wat een zalig humeur heeft ie, ondanks zijn tegenslag en zijn zorgen om zijn geliefde bolide was 'onze Wim' het :zon in huis 8) :-)) .
Ook namens mijn Black Beautie beterschap met TBL, mijn BB zou graag weer met hem op stap gaan, de TT is nu (2700 km op de teller, in 8 dagen :mrgreen: ) goed ingereden en mag de sporen gegeven worden!! Hopelijk komt dat moment al zeer snel :D .

edit: Mooi moment nog dat we op de terugreis Kwiebje tegenkwamen op de rondweg van Eindhoven en dat ie nog even mee de afrit opreed om daarna zijn weg weer te vervolgen, gaaf!! Wat moet ie verrast geweest zijn om in die dikke Duitse Benz met Berlijns kenteken 'onze' Wim te herkennen :mrgreen: .

Terug naar “MINI-talk”