Sinds ongeveer april van dit jaar heb ik mij al aangemeld op dit forum en lees ik dagelijks met plezier de diverse berichten en is het genieten geblazen van alle mooie MINI's die hier op het forum zijn te bewonderen. Het wordt dus hoog tijd dat ik mij even voorstel!
Ik luister naar de roepnaam Jan en sinds januari van dit jaar ben ik de gelukkige bezitter (het is weliswaar een leaseauto, maar toch..) van een MINI Cooper Parklane met een JCW soundkit en een Union Jack binnenspiegel. Daarnaast nog als extra het sportstuur en het cockpit chronopack laten monteren. Daar het een leaseauto zal er niet zoveel meer aan veranderen, wat jammer is voor mij en de auto (ik heb hier op het forum al heel wat leuke dingen gezien), maar goed is voor mijn portomonnee?!
In de gallery vind je foto's van mijn MINI. Ik mag heel graag auto's fotograferen en er is geen beter onderwerp dan de MINI.
Groeten en wellicht tot meets!
Eindelijk even voorstellen
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Welkom :hi hier.
Veel plezier hier op het forum.
Leuke binnenspiegel.
Veel plezier hier op het forum.
Leuke binnenspiegel.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoihoi,
hier ook een lease-rijder, maar dat maakt de lol er niet minder om!!!
Hoewel, de km's gaan bij mij vrij hard...
Veel plezier & mss tot op een meet!!!

P.S. ook een Vincent en/of Justin klant (Breeman)?
hier ook een lease-rijder, maar dat maakt de lol er niet minder om!!!
Hoewel, de km's gaan bij mij vrij hard...

Veel plezier & mss tot op een meet!!!

P.S. ook een Vincent en/of Justin klant (Breeman)?
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom, mooie mini. Waarom zou je het laten om je mini te veranderen? Het geld dat ik aan mijn auto heb gehangen ben ik kwijt ... Het is verre van een vorm van investeren, dus waarom zou je niets gaan veranderen.
Je kan achteraf nog altijd de parts los verkopen ... Een mooie velg en verlaging is meer dan genoeg! Zeker met jouw parklane pakket!
Je kan achteraf nog altijd de parts los verkopen ... Een mooie velg en verlaging is meer dan genoeg! Zeker met jouw parklane pakket!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hallo Jan en welkom.
Mischien hebben we elkaar ontmoet tijdens het 100% Design breakfast, maar misschien nog een keer tot meets : rijden
Dat je graag fotografeert is goed te zien aan je gallery, dit is een hele leuke
. Twee foto's op statief, ééntje met kap open en eentje met de kap dicht, daarna met photoshop de foto met kap dicht (gedeeltelijk) doorzichtig gemaakt? Origineel idee, dat pik ik misschien wel van je 

Mischien hebben we elkaar ontmoet tijdens het 100% Design breakfast, maar misschien nog een keer tot meets : rijden
Dat je graag fotografeert is goed te zien aan je gallery, dit is een hele leuke

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Even voorstellen
Hoi allen!
Dank voor jullie leuke reacties!
Zojuist teruggekomen van een nogal zware regenachtige tocht om enkele fotolijsten op te halen. Afgelopen weekend mijn MINI nog helemaal schoongemaakt!
Ivo, helaas kan ik het verschil niet vertellen, ik heb de soundkit er vanaf het begin af aan opzetten en kan me niet goed meer herinneren hoe de motor klonk tijdens de proefrit. Wat ik wel kan zeggen is dat het een heerlijk geluid is (een leuke brom, niet te overdreven), ik rijd geregeld met de radio uit en daarnaast reageert de motor wat vlotter op het gas en komt het vermogen eerder vrij.
Berthil, inderdaad zijn we elkaar tegengekomen, ik herkende je MINI achteraf op het forum. Wat betreft de foto, inderdaad 2 exemplaren vanaf statief gemaakt, alleen kan ik ze al met mijn camera (Nikon D200) 'over elkaar heen leggen' en bepalen hoeveel de een ten opzichte van de ander moet doordrukken, is overigens hetzelfde principe als Photoshop.
LUV2XLR8: Ik ben een Justin klant.
Ik heb me bij Renova opgegeven voor de Birthday Run, dus kom ik jullie ongetwijfeld daar tegen.
Dank voor jullie leuke reacties!
Zojuist teruggekomen van een nogal zware regenachtige tocht om enkele fotolijsten op te halen. Afgelopen weekend mijn MINI nog helemaal schoongemaakt!

Ivo, helaas kan ik het verschil niet vertellen, ik heb de soundkit er vanaf het begin af aan opzetten en kan me niet goed meer herinneren hoe de motor klonk tijdens de proefrit. Wat ik wel kan zeggen is dat het een heerlijk geluid is (een leuke brom, niet te overdreven), ik rijd geregeld met de radio uit en daarnaast reageert de motor wat vlotter op het gas en komt het vermogen eerder vrij.
Berthil, inderdaad zijn we elkaar tegengekomen, ik herkende je MINI achteraf op het forum. Wat betreft de foto, inderdaad 2 exemplaren vanaf statief gemaakt, alleen kan ik ze al met mijn camera (Nikon D200) 'over elkaar heen leggen' en bepalen hoeveel de een ten opzichte van de ander moet doordrukken, is overigens hetzelfde principe als Photoshop.
LUV2XLR8: Ik ben een Justin klant.
Ik heb me bij Renova opgegeven voor de Birthday Run, dus kom ik jullie ongetwijfeld daar tegen.
Onze sponsors