Cotswold Run IV
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mooi filmpje Sleefje!!! 
Doet me denken toen ik paar weken terug met ouders in Engeland was. Dan op die landweggetjes af en toe veel afstand van voorligger nemen (m'n ouders dus) en tandje terug schakelen en gaan! Telkens als ik afstand nam wist m'n vriendin weer wat er te wachten stond.
Henk en ik hebben toen nog uit zitten vogelen of je de teller op miles kan zetten???
Bij de auto van onze ouders kan je namelijk het digitale gedeelte in miles omschakelen, erg handig.

Doet me denken toen ik paar weken terug met ouders in Engeland was. Dan op die landweggetjes af en toe veel afstand van voorligger nemen (m'n ouders dus) en tandje terug schakelen en gaan! Telkens als ik afstand nam wist m'n vriendin weer wat er te wachten stond.

Henk en ik hebben toen nog uit zitten vogelen of je de teller op miles kan zetten???

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuk filmpje Sleefje, veel blauw in beeld 
Gisteren heb ik allemaal zitten klooien tot diep in de nacht met mijn filmpje, op de één of andere manier wiil mijn PC niet meer goed de filmpjes converteren. Via een truukje is het me toch gelukt, maar hij is wat groter in MB's dan normaal.
Hier dus het filmpje van Cotswold, wel goed opletten want het gaat weer snel.
Ik kreeg zelfs kippevel bij het maken
Wij hebben gewoon Tom Tom op mijlen gezet, daar staat ook de snelheid op.

Gisteren heb ik allemaal zitten klooien tot diep in de nacht met mijn filmpje, op de één of andere manier wiil mijn PC niet meer goed de filmpjes converteren. Via een truukje is het me toch gelukt, maar hij is wat groter in MB's dan normaal.
Hier dus het filmpje van Cotswold, wel goed opletten want het gaat weer snel.
Ik kreeg zelfs kippevel bij het maken

Wij hebben gewoon Tom Tom op mijlen gezet, daar staat ook de snelheid op.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Kan me goed voorstellen dat jullie de smaak flink te pakken hebben.
Mooie impressie's.
Bedankt Sleefje en Berthil. Echte geniet filmpjes.

Mooie impressie's.
Bedankt Sleefje en Berthil. Echte geniet filmpjes.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die GP was inderdaad goed bij te houden, ik kom niet eens boven de 5000 toeren. Maar hij denk ik ook niet aangezien die nog aan het inlopen was 
Hij had zijn ramen open (geen airco) en dacht steeds dat hij over de grond ging, maar het was ik die achter hem zat

Hij had zijn ramen open (geen airco) en dacht steeds dat hij over de grond ging, maar het was ik die achter hem zat

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zijn toerental clicker, geeft aan wanneer hij moet opschakelen.
Wat er ook hele tijd brand in grote klok is lampje van airbag, dit vanwege de recaro's. Miss is het maar goed ook dat het blijft branden, zo wordt je er wel de hele tijd aan herinnerd...
Ondanks dat het lampje brand; doen de airbags het nog wel als er botsing komt?
Wat er ook hele tijd brand in grote klok is lampje van airbag, dit vanwege de recaro's. Miss is het maar goed ook dat het blijft branden, zo wordt je er wel de hele tijd aan herinnerd...

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat van z'n toertal wist wel, maar bedoelde idd de airbags...Mini Poeper schreef:Zijn toerental clicker, geeft aan wanneer hij moet opschakelen.
Wat er ook hele tijd brand in grote klok is lampje van airbag, dit vanwege de recaro's. Miss is het maar goed ook dat het blijft branden, zo wordt je er wel de hele tijd aan herinnerd...![]()

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Onze sponsors