Dat jullie er veel plezier aan mogen beleven

Als peter nou even zijn baardje laat staan is het plaatje compleet.The Heks schreef:Bedankt voor de pasfoto.![]()
Ik ga héél erg mijn best doen om de Heks zich meteen thuis te laten voelenThe Heks schreef:Had Peter je de gebruiksaanwijzing al gegeven?
Bij deze:
1x in de week heet wassen want net als ik heeft ze een hekel aan koud water.
Houd van veel en lekker eten (lees: V-power).
Minimaal 1x in de week goed uitlaten.
Daar kan ik je niet bij helpen of je moet der maar een beetje troosten dat ze een baasje krijgt die errug van MINI's houdt en dat ze nóóit meer een ander baasje krijgt (tenzij zonder kenteken lees sloop over 30 jaar)The Heks schreef:Moet nu nog gaan vertellen dat ik haar ga verlaten dus daar moet ik het juiste moment nog voor vinden.
Ik ben gister even bij beek wezen kijken naar de aangepaste cilinderkop van hans(ziet er wel netje's uit).peter schreef:Dag en nacht verschil Werner....werner schreef:Gefeliciteerd berthil met heks 1 en peter/jannie met heks 2![]()
Is die heks 2 nog een beetje vooruit te branden, moet nodig een beek kuurtje
Spruitje, catback, gp intercooler en een Beek kuurtje en dan maar hopen dat we weer op de 215pk of een beetje meer zitten. Want nu doet ie "bijna niks" als je het gas intrapt.
werner schreef:Ik ben gister even bij beek wezen kijken naar de aangepaste cilinderkop van hans(ziet er wel netje's uit).peter schreef:Dag en nacht verschil Werner....werner schreef:Gefeliciteerd berthil met heks 1 en peter/jannie met heks 2![]()
Is die heks 2 nog een beetje vooruit te branden, moet nodig een beek kuurtje
Spruitje, catback, gp intercooler en een Beek kuurtje en dan maar hopen dat we weer op de 215pk of een beetje meer zitten. Want nu doet ie "bijna niks" als je het gas intrapt.
Ik ben benieuwd wat de winst hiervan is.
Volgens klaas is de poelie wel een bepalende factor. De works poelie is maar 11%.
De set die ik op het oog heb is dus eigelijk geen optie(in verhouding te duur)met wat het oplevert![]()
PS. de miltek zat hem zeker goed doen, flow is veel beter.
Onze sponsors