Heerlijke filmpjes.....
Lijkt me een heel toffe gebeurtenis.
Cotswold Run IV
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De een zegt dat de airbags wel werken, de ander zegt dat het niet werkt. Donderdag wordt alles gemaakt. Ik denk dat er ook een ABS sensor kapot is, mijn bandenspanningslampje, ABS lampje en DSC lampje branden ook als je goed kijkt. Ik merk er echter niets van, heel af en toe denkt de ABS dat die moet inhouden en dat voel je dan onder het rempedaal. Dat mocht de pret niet drukken in Engeland, gewoon gaan met die banaan. Vroeger hadden we dat spul ook allemaal niet in de auto en gingen we ook met de auto op vakantie door heel Europa 

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Super filmpjes
mooie wegen daar zeg.. die zijn daar special aangelegd voor de mini
lijkt me leuk om eens een meet in engeland of schotland te hebben.. misschien voor de 2e birthdayrun in 2007
Het verschil lijkt niet zo groot met die GP, berthil!
Maar als hij hem nog aan het inrijden was dan ging die ook niet verder dan 4500 toeren.. (deed ik ook niet tijdens de zeeland meet) en de GP komt pas tot leven vanaf 4500 toeren..

Het verschil lijkt niet zo groot met die GP, berthil!

- Laurens
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Heheh... leuke films. Ik ben zelf een paar jaar terug geweest. Erg de moeite waard! Kwam op het spoor van dit topic vanwege een piek in het dataverkeer van www.newminiclub.nl (12GB/dag: 10x normaal)
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
zullen we niet te vaak doen hoor
tenzij het mag van je
(
)
Laurens schreef:Kwam op het spoor van dit topic vanwege een piek in het dataverkeer van www.newminiclub.nl (12GB/dag: 10x normaal)

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors