Ik vind dit juist een van de mooiste velgen die ik onder mijn MINI heb gehadspeedy schreef:vond alle vorige velgen veel vetter
In het echt is het veel anders dan op de foto. Kleur en de diepte is bijna niet goed op de foto te krijgen.maus105 schreef:ik vind de velgen niet helemaal geweldigmisschien in het echt is het anders.je joey mod is wel super gelukt past perfect bij je ride
Zijn inderdaad "maar" 7j. Ik had ook liever 7,5J, maar je kan niet alles hebben. Ik heb gekozen voor de standaard 205/40 omdat ik platte banden niet zo mooi vind en ik ook niet lager wil met mijn MINI.tirex schreef:maar 7" breed Maaij??
daarom heb je precies toch ne hoge band en die trouwens maar ne 205 is?!
Gr.M
Thanks Fred. Met de MINI ben je nooit klaarFred schreef:Ik dacht dat 2009 geen groot modjaar ging worden?![]()
Nieuwe look is erg ruig zo! Lekker clean ook alles zo in DS, velgen staan em goed! Meer pics!
Thanks Coen. Leuk dat je de velgen ook mooi vindtcoendek schreef:vandaag in het echt gezien... en mag ik ff mijn mening herzien...
DAMNZ WAT passen die wielen er goed bij!!!!
HEEL erg COOL
Coen
BigD schreef:ik zij het al eerder maar nu ik ze in het echie heb gezienis mn mening niet veranderd DIK echt waar
en die kleur matched zo lekker zeg
Greetz BigD
Heel goed gezien, wordt aan gewerktRies schreef:Blijft toch wel een van de vetste rides!!Echt alles past zo goed bij elkaar!
Die velgen, tja je ziet nu toch wel goed dat er achter (nog) geen ap racing remmen zitten
Thanks Marrs, neig soms toch wel terug naar PWmarss schreef:Net als vele anderen vandaag je ride irl kunnen bewonderen. Buiten het "piraten-oog" echt wel één van de VETSTE rides!! Joey mod helemaal gaaf, je rims helemaal passend, WAY!!!
marss
Thanks Jack for the complmentsmk3cooperS schreef:Maaij,
Nou ik moet zeggen dat ik de velgen gewoon super vindt passen in het totaal pakket, alles is super op elkaar afgestemd en niets is overdone. Joey mod![]()
Nee maaij waar anderen over the top gaan, blijft je auto toch wel een van favorieten.
Jack
BBS LM staat beter bij je ClubmanBlackline schreef:Ik heb nog getwijfeld voor die wielen ...
ze staan er netjes onder ...
Volgende keer bij de Breda MAC Meet ben ik van de partij.GregBem schreef:Ik vind ze ook erg dik!! Ben benieuwd om ze irl eens te zien![]()
Ik denk dat we stilaan eens een nieuwe Mac Meet gaan moeten op poten zetten... Gaat wat te zien zijn denk ik![]()
Zijn ze 7 breed? Geen 7,5?
Ik vind het erg cool staan...
Kan je eens een 'zij-aanzicht' foto maken om te zien hoe ze met je wielkast lopen?
Onze sponsors