Met best wel pijn in het hart, en na talloze slapeloze nachten neem ik afscheid van m'n Cooper S.
Na ongeveer anderhalf jaar van regelmatige dealerbezoeken is het welletjes. De laatste modificatie aan het distributiesysteem lijkt nu (hoewel het aanvankelijk nog niet zo leek..) toch zijn vruchten afgeworpen te hebben. Het verlies aan vertrouwen, en het feit dat een goede inruilprijs wordt geboden, maken echter dat ik toch heb besloten over te stappen naar een Scirocco.
Als gezegd met pijn in het hart, want hoewel de Scirocco een dijk van een auto is, de scherpte en beleving van een Cooper S is uniek.
Ik zal hem even voorstellen:
Scirocco 2.0 TSI (200pk)
Wit
18 inch "interlagos" velgen
Licht en zicht pakket
Climatronic LI/RE gescheiden
Multifunctioneel stuurwiel
Mistlampen
En nog wat kleine dingetjes

Op de Scirocco lange levertijden (nu bestellen is ongeveer 2010 rijden...). Echter stond er een Scirocco met nagenoeg dezelfde specs als ik had uitgezocht bij PON op voorraad, vandaar dat ook nog enige haast was geboden.
Ik denk levering binnen enkele weken.
Zo gauw ik hem heb zal ik even foto's plaatsen!
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik nog een beetje op het forum mee blijf kijken. Diep in m'n hart weet ik dat er (als MINI z'n huiswerk gaat doen...) ooit weer een MINI op de oprit zal staan....
Groetjes, Gerbert