Coole parts topic
- iDarkDesign
- Transformer
- maus105
- Bonkey
Bericht
wat je heel vaak ziet op andere tuningsauto's is dat het wel vet is alleen verkeerd uitgevoerd en door zulke plaatjes hier te posten met bijbehorende discussies kunnen andere misschien op ideeen komen waardoor er meer echt exclusieve mini's komen.ik heb ook niet echt een goeie naam voor dit topic.je kan gewoon alles posten als het maar apart is.
van ander type achterlichten tot aangepaste motorkappen of iets uit een of andere stylinggids desnoods autostyle wat stiekem heel vet is ofzo.
surprise
mensen die altijd al met een idee lopen om het op hun mini te plaatsen maar niet weten hoe.........of iets dat hun vet lijkt op een mini maar het zelf nooit uit zouden voeren....
van ander type achterlichten tot aangepaste motorkappen of iets uit een of andere stylinggids desnoods autostyle wat stiekem heel vet is ofzo.
surprise

- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Is er meer informatie over deze uitlaatdemper voorhanden?maus105 schreef:http://i52.photobucket.com/albums/g27/s ... 5/8-23.jpg
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb deze in het zwart. persoonlijk vind ik het iets minder aangezien het (in het midden) teveel open is. hierdoor is grootste gedeelte van je uitlaat te zien. helaas niet goed te zien op de foto. binnenkort andere gaas plaatsen, misschien is het dan mooier.maus105 schreef:
dit vind ik dus een mooi alternatief voor de aero bumper.deze is verder doorgetrokken dan de aero

Onze sponsors