Vannacht hebben ze WEER mijn spiegel er af getrapt of gereden. Zo hard dat er nu ook een deuk in mijn deur zit. (Zal vanavond foto plaatsen) Zodanig kapot dat ook de schroeven en de bekabeling niet meer gerepareerd kan worden... Dus nu moet er echt een nieuwe spiegel op... best flut*.
Vanmiddag de hele auto gewassen en gekleid. Hij is wel helemaal bling nu, maar ik schrok wel hoeveel schade er dan tevoorschijn komt. Zoveel krassen van tyfuslijers met fietsen die ze even lang je achterbumper of zijkant halen. Mooi flut*.
Gelukkig was ik niet de enige, ik heb de porsche ook even meegenomen en ook die zat onder de kleine krassen.
Echt klote dat je nu weer doelwit bent geworden van een idioot die zijn energie wilde botvieren. Die deuk moeten ze er eens bij hem of haar er ook eens in trappen.
Succes met het laten maken. Dus je hebt er een lekkere poetszondag van gemaakt ? Nog eindje weze rijden en van het weer genoten ?
zulke mensen moet je gewoon kapot schoppen maarja klote dude maar je doet er zo weinig aan ja binnen zette maarja die mogelijkheid is er niet altijd, succes kerel
Mooie detail/mod weer onder je motorkap Rein, respect!
En jah, ik denk dat je dat al wist/weet... vooral als je in de binnenstad van A'dam woont dat je auto niet altijd heel blijft. Hoe duur of goedkoop die is. Deukjes en krassen zitten inderdaad letterlijk op alle auto in de binnenstad. Ik neem aan dat het onder je verzekering valt.. of..?
Kleine troost... na een wasbeurt komen ook bij mij alle deukjes en krassen naar boven En ik woon bepaald niet in de binnenstad sinds 5 jaar