Leuke custom stickers!
iDD
Mini verwendag 4-4-09
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Voor nu ff snel wat foto's ................ wat veel reacties!!!!!!!!!! Vanavond eens lekker lezen

gr, PC

gr, PC

Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 05 apr 2009, 14:00, 2 keer totaal gewijzigd.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
Na gisteren snel een linkje van de foto's te hebben geplaatst... rond 21.00 in slaap gevallen. Een vermoeiende maar leuke dag.
Maar ik wil graag Pretty Cooper bedanken voor de geweldige dag! Veel van mijn deukjes zijn zo goed als verdwenen.
@MiniCat
ook ik had een leuk uitzicht richting Den Haag
@Coendek
ja ja.... het gaat zeker een keer gebeuren. Hij gaat omlaag en ja ik zal eens mijn forumnaam wijzigen. Ben nog aan het denken.
@aan een ieder die ik nog niet heb leren kennen! Tot de volgende Meet
Maar ik wil graag Pretty Cooper bedanken voor de geweldige dag! Veel van mijn deukjes zijn zo goed als verdwenen.

@MiniCat
ook ik had een leuk uitzicht richting Den Haag

@Coendek
ja ja.... het gaat zeker een keer gebeuren. Hij gaat omlaag en ja ik zal eens mijn forumnaam wijzigen. Ben nog aan het denken.
@aan een ieder die ik nog niet heb leren kennen! Tot de volgende Meet
The Member Formely Known As KSTJA0

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo ik ben ook weer thuis na een dagje Breda.
Allereerst even naar de poetsdag geweest om te kijken hoe goed andere leden hun auto aan het poetsen waren 
Daarbij nog wat kennis gemaakt met nieuwe leden en veel gesproken met de bekende. Tevens nog gezien hoe een deukje verwijdert dient te worden door middel van een dopje waar je iedere dag aan moet trekken ( he [paul
)
Veel blije gezichten gezien en de foto's zal ik online zetten die ik gemaakt heb. Ga nu eerst even relaxen
Tot de volgende meet!

Daarbij nog wat kennis gemaakt met nieuwe leden en veel gesproken met de bekende. Tevens nog gezien hoe een deukje verwijdert dient te worden door middel van een dopje waar je iedere dag aan moet trekken ( he [paul

Veel blije gezichten gezien en de foto's zal ik online zetten die ik gemaakt heb. Ga nu eerst even relaxen

Tot de volgende meet!
Onze sponsors