Met garage, bedoelde ik eigenlijk hobbyhal, waar ik hem achter heb moeten laten gezien alles (bumpers etc) nog los zat toen ze weer dicht gingen. Verder niks echt aan de hand met de MINI.Sven schreef:Kerel wat nu????
Je hebt hem zeker toch niet gesloopt vrijdag?Zit het erop?
En wanneer krijg je hem terug??
Succes!
Het verhaal:
Ben gewoon dus 2 dagen bezig geweest om de zijpanelen passend te krijgen. Was achteraf gezien best een drama. Pasvorm was ver te zoeken, beetje onderschat! Ik zat zelf nog vreemd op te kijken dat Berthil er 8 uur mee bezig is geweest, ik dacht nog van.... nou dat kan ik echt wel sneller ondaks ik zelf niet behaald technisch/handig ben en al snel bang ben/was om dingen stuk te maken

Heb echt veel zitten dremelen om het ook maar een beetje passend te krijgen. Zit er nu inmiddels op en voor zo een 90% klaar, hier en daar moet ik helaas zelf oplossingen voor fixen en nog wat extra klepjes fixen. Gezien het aftermarket spul is moet ik helaas genoegen nemen met het feit dat het niet 100% perfect zal staan. Van dichtbij zie je toch redelijk snel de imperfecties..

Denk dat je het in het echt eens moet zien om het goed te kunnen beoordelen! Hier de foto's..

Mods completed:
Aero kit
Spiegelkappen PW gespoten
Nieuwe zijpanelen

Dus.... wat vinden we er van mensen? Houden of oude panelen er op? ;o
Nog wat tips om de Aero voorbumper beter aan te laten sluiten op de motorkap? Zit echt nog een flinke gate links en rechts

En ik kreeg de boven facelift grill er gewoon niet van af