De JCW Kit zit erop. Afgelopen maandag heb ik mijn mini teruggekregen. Door wat software update problemen heeft het allemaal wat langer geduurd dan de bedoeling was. Beek het de kit netjes erop gezet. De software update is bij Mini gedaan.
Ben zeer tevreden. Hij reageert nu veel lekkerder. Vergeet nu zelfs de sport knop te gebruiken. Hij klinkt ook een stuk lekkerder. Een lekkere ronk, warme klank met een lekkere terugslag als je het gas los laat.
Moet nog picas nemen.... maar heb alvast wel een filmpje geschoten.
Leuk filmpje, en het geluid is ook gaaf.
ik zie dat de filmkwaliteit ook erg goed is tov YouTube en GoogleVideo.
Is het erg moeilijk bij Vimeo een film up te loaden ?? (HD-kwaliteit)
Misschien is deze ook wel handig als we straks een filmpje maken van de Hilversum bij Night en de Renova rit op 14 sept.
nee niet echt moeilijk. Even een accountje aanmaken en uploaden maar. Daarna duurt het nog wel even voordat hij online staat (ivm converteren naar webfilmpje). Je krijgt een mailtje zodra hij gereed is.
zal even een topic aanmaken om er wat meer bekendheid aan te geven.
@Olaf
ja tijdens de miniverwendag werd dat heel duidelijk dat kstja0 niet lekker bekt!
@Coen
ja grappig hoor! Had vanmorgen wederom de @$*@U&#*($&#*(@&%@#*(%@#$%#*%$(^%$))@( diesel ratel slang weer in mijn mini . Meteen weer contact opgenomen met Mini DH.