wil eigenlijk mn achterlichten blinderen met spray, maar dan niet simpelweg over het buitenste glas heenspuiten.
Is de achterlichtunit uit elkaar te halen zodat alleen het "rode gekleurde deel" gespoten kan worden?
Achterlicht demonteerbaar?
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
"Alta Style" meen ik dat de naam is heeft donkere achterlichten in zijn programma. Voor type MINI voor achterlicht conversie (face-lift) 08-2004.
Echter: Geen E-keurmerk erop dus niet Road-legal zal maar zeggen.
Dat hoeft natuurlijk niets te zeggen als je iets graag wil en de wet voor lief neemt. Doe er je voordeel mee.
Ciao
Echter: Geen E-keurmerk erop dus niet Road-legal zal maar zeggen.
Dat hoeft natuurlijk niets te zeggen als je iets graag wil en de wet voor lief neemt. Doe er je voordeel mee.
Ciao
- iDarkDesign
- Transformer
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bovenstaande van LUV zijn wel met keurmerk, maar is niet wat Sid bedoeld, denk ik.
Bovenstaande had ik op mijn Cooper, en komen ook op de CooperS
Bovenstaande had ik op mijn Cooper, en komen ook op de CooperS
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je de lampunit (van binnenuit) uit je MINI schroeft, (2 minuten werk) kan je de fitting eruit halen en dan door de opening spuiten, maar dan wordt het een zwart rondje op een verder rood achterlicht.
De hele unit zit verder ineen gesmolten.
De hele unit zit verder ineen gesmolten.
- Braspenning Racing
- Mod virus alert!
Bericht
Ik kan eventueel aan een aantal soorten achterlichten komen via onze leverancier. Allemaal goedgekeurd. Prijzen moet ik op dit moment nog schuldig blijven, weet ik morgen pas

- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
wil ze idd zo hebben, maar dan het knipperlicht donker gemaakt.
ah dat zie ik nu pas: http://img193.echo.cx/img193/5497/115086iu.jpgLUV2XLR8 schreef:Je kan ook de achterlichten nemen van de Seven/ParkLane/CheckMate, daar is het knipper gedeelte wit i.p.v. oranje
wil ze idd zo hebben, maar dan het knipperlicht donker gemaakt.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De MINI van Sid is een facelift-model, dus met achteruitrijlicht in de achterlichtunits en de knipperlichten bovenin de unit's.
Onze sponsors