Carlo, binnenkort sleutels van R53 in handen!
- Carlo Abarth
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Dank, inmiddels is de koop van de R53 overigens een feit, allen nog even afwachten wanneer ik hem kan ophalen ivm het kenteken van die andere auto, kan niet wachten!
Fiat Grande Punto Sport - 2007 | Fiat Panda 110HP Sport - 2007 | Alfa Romeo Giulia Super - 1972
- StefanCS
- Bijna verslaafd
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wahahaha, ff stukkie geschiedenis quoten..... 
27 maart:
Gefeliciteerd en we zijn benieuwd naar je nieuwe trots

27 maart:
Carlo Abarth schreef:Vandaar dat ik over een maandje of 2 a 3 eigenlijk wil overstappen naar een Cooper S R53. Rustig aan het oriënteren dus en het nu al naar de zin hier.
Sven schreef:Als je hetzelfde virus als Coen hebt, dan zal dat allemaal wel vlotter gaan met de MINI![]()
![]()
6 AprilCarlo Abarth schreef:Haha, meestal wel inderdaad maar heb me deze keer voorgenomen er echt de tijd voor te nemen...![]()
Ik zeg niks......Carlo Abarth schreef:Dank, inmiddels is de koop van de R53 overigens een feit!

Gefeliciteerd en we zijn benieuwd naar je nieuwe trots

- Carlo Abarth
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Haha, ja, ik weet het... Auto kwam redelijk onverwacht binnen bij een bevriende Alfa dealer. Ken de vorige eigenaar ook, een erge pietje precies. Heb enkele foto's met mijn Iphone gemaakt, geen geweldige kwaliteit maar zal ze straks even plaatsen...
Fiat Grande Punto Sport - 2007 | Fiat Panda 110HP Sport - 2007 | Alfa Romeo Giulia Super - 1972
- Carlo Abarth
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Nou, dit gaat hem dus worden:

Rechtsvoor was het kapje van de A-stijl los dus dat is wat je ziet op de foto van de achterzijde...

Rechtsvoor was het kapje van de A-stijl los dus dat is wat je ziet op de foto van de achterzijde...
- Carlo Abarth
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Gedaan! Auto in de MINI Parking is ook aangepast dus even geduld en dan is mijn avatar ook kloppend. 

- Carlo Abarth
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Thanks, ja, de vrouw ook, sterker nog; madame is mede de reden dat het zo vlot gegaan is. Ik zal regelmatig met de Panda 100HP naar het werk tuffen, helemaal niet erg overigens...
En inderdaad het is een maagdelijke Mini, 100% origineel en mooi.

En inderdaad het is een maagdelijke Mini, 100% origineel en mooi.
Onze sponsors